kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Etter å endelig ha fått opp riggen min, så skriker min nye psu. Den skriker IKKE ved load, bare idle.. Hva kan dette være da? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Høres ut som vibrasjon i trafoen. Du må bryte garantien for å gjøre noe med det. Sjekket at det ikke er kulelageret på viften som ikke slår inn ved load/ varme/ høyere rpm? Dvs stikke inn noe og stoppe den. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Høres ut som vibrasjon i trafoen. Du må bryte garantien for å gjøre noe med det. Sjekket at det ikke er kulelageret på viften som ikke slår inn ved load/ varme/ høyere rpm? Dvs stikke inn noe og stoppe den. Jeg har ikke sjekket noe fysisk på den. Hva er trafoen? Må jeg skru opp PSUen? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er ikke noe du vil gjøre om du ikke vet hva du gjør, og ja da ryker garantien. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Send heller mail til butikken og forklar problemet og be om en ny. Mye bedre enn å prøve å fikse det selv =) 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er ikke noe du vil gjøre om du ikke vet hva du gjør, og ja da ryker garantien. Det skulle ha vært så enkelt som å si til PSUen.. Hør her, nå er det nok! HOLD KJEFT!!!! Men fra spøk til revolver, jeg dropper å åpne og surre tror jeg.. Da ødelegger jeg sikkert bare enda mere. PS: Det bilde War ser egentlig veeeeldig ut som noe annet enn en psu.. BANG!!! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er spoler inne i PSUen din som vibrerer som skaper denne "skrike / hyle" lyden, når disse vibrerer raskt så oppfatter ørene dine det som hyling eller skriking. Siden denne er ny så tar du kontakt med sjappa om å få byttet enheten, fenomenet du opplever har også ett navn: "Coil whine." Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er spoler inne i PSUen din som vibrerer som skaper denne "skrike / hyle" lyden, når disse vibrerer raskt så oppfatter ørene dine det som hyling eller skriking. Siden denne er ny så tar du kontakt med sjappa om å få byttet enheten, fenomenet du opplever har også ett navn: "Coil whine." Takker så mye.. Får sende mail til komplett.. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Da har jeg returnet min HX750. Jeg måtte betale 170 for frakten. Betales dette tilbake til meg fra komplett? Eller må jeg betale for at jeg får en defekt vare? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Bor du i en by med PUP? Isåfall er det gratis. Endret 9. oktober 2012 av War Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Bor du i en by med PUP? Isåfall er det gratis. PUP? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Pick-up-Point http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=pickuppoint-hovedside Koster 60% less in frakt og gratis returer. 1 dag raskere også. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Pick Up Point. Men ja, de skal tilbakebetale. Mange butikker "glemmer" det dog med mindre du påpeker det selv. Bor i by med PUP, så jeg vet ikke hvordan Komplett er på den praksisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå