mesha Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei, Er på utkikk etter mitt første speilrefleks. Er for tiden bosatt i Frankrike og har tenkt å ta i bruke franske Amazon for første gang. De har for tiden tilbud på Canon 600D for 588 Euro (4400 NOK) akkuratt nå. Bør jeg slå til? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 I Norge må du ut med hele 4750,- kroner for Canon EOS 600D med 18-55/3,5-5,6 IS. Da får du også norske rettigheter ihht forbrukerkjøpsloven (garanti og reklamasjon). Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Om du er en tilbudsjeger så finner du jaktmarker HER. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 @WWW - forslagene dine fungerer vel dårlig nede i Frankrike? Så da hadde det vel vært en ide å foreslå at hvis TS skal til Norge i den nærmeste fremtiden; så er det like greit å vente til da? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Aha. Bosatt. Jeg leste for fort. Ja, de tilbudene i Norge fungerer nok ikke like godt i Frankriket. De var egentlig mer ment som referanse enn forslag. Hva TS skal gjøre får h*n bestemme selv. . Endret 5. oktober 2012 av world wide weird Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du skal bo nedi baguett-landet over en lengre periode kan det være like greit, men jeg ville nok betalt 400/500.- mer for og ha muligheten til 5 år med forbrukerrettigheter istedenfor 1 år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå