w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Min G9x starter å bli ganske skitten etter runda med potetgull i går kveld... går det ann å vaske den i vasken, så la den tørke på f.eks baderoms gulvet i en uke? eller finnes det andre måter å få den ren på? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Eh, vaske den i vasken? Hvis den er 100% vanntett, så ja. Ta en klut med en dråpe salo og varmt vann. Vri ut så mye vann som mulig før du går over den hardt med kluten. Jeg bruker antibac e.l., det gjør også susen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det skal jeg prøve, men det med å vaske den i vasken, da er det selvfølgelig ikke strøm i den.. da skal den vel funke fint etter mange dager tørke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er IKKE anbefalt å vaske elektronikk i en vaskemaskin eller vask. Om du skal ta en solid vask på den, skru den ifra hverandre, og vask delene som er skitne (plastikk, gummi, etc). Det samme bør gjøres med tastaturet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 blir så jeg vasker mus+tastatur med en klut og såpe, jeg skal vri ut så mye vann som mulig og la det tørke i en dag eller 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå