Gå til innhold

Om Battle.net


Anbefalte innlegg

OK. Prøvde meg på Battle.net for første gang for ca. 5 min. siden. Jeg kom sammen med en fyr som tydeligvis ikke var helt stø i engelsk. Greit nok. Så begynte han å sende meldinger:

 

'hi'

'ger?'

 

Uten å lese den andre meldingen, skriver jeg svaret 'yo' tilbake.

 

'ger?'

 

'eh?' spør jeg.

 

'gut?'

'gut?'

'gut?'

 

'what?' spør jeg i min villedelse. (Slapp av, poenget kommer snart.)

 

'est du gut?'

'where you come from?'

 

'norway' skriver jeg, som jo er sant nok.

 

'are you good player?'

 

'not really good. does it matter?'

 

Så kommer de fantastisk oppmuntrende meldingene:

 

'you noob'

'noob'

'my ally is noob'

 

'stop that' skriver jeg til tyskeren.

 

'my ally is fucking noob'

 

'goodbye' svarer jeg og skrur av spillet.

 

Så, til spørsmålene:

1. Er dette vanlig?

2. Var det riktig å skru av spillet?

 

Jeg vil legge til at jeg slettes ikke ER 'noob'. Jeg er bare ikke spesielt god. Jeg har spilt en del custom games med dataen, og mente jeg var god nok til å prøve meg. Tyskeren hadde ikke engang sett meg i aksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja,vanlig og vanlig,men det er da i allefall noen sånne folk.

Uansett,ettehvert finner du deg sikkert folk og spille arranged team med,da slipper du disse folka som av en eller annen grunn har et behov for å flame alle og en hver.

 

Sjekk under kategorien "klandiskusjon og rekruttering" ,der har vi starta en egen klan for gamer.no folk

Lenke til kommentar

satt å spillte Hl-Dod (day of defeat) på mappet Glider, når denne tyskeren prøver å lære meg kordan eg spiller spille!!

i starten tar eg en TNT sprenger hull in te radioen å ta dah! den e nede, når eg hørere en DÅRLI engelsk stemme skrike i micen!

 

ME TNT GOT, cover me im goin for radio

 

eg svarer: i already got it?

 

han sier nokk en gang: Me TNT GOT.. Ill TAke Radio, u me cover

 

etter denne lille episoden, prøver han å lære meg hvordan eg skal skyte fienden, endå eg hadde 23 frags 9 deaths 50 points.. å han...12 frags 20 deaths 1 point....

 

han siar først: you crouch must, hit enemy good

 

svarte: i know, duuude, calm down, i can play this game, dont wo...

da han avbrøt meg!!! :grumpy::grumpy:

crouch to hit enemy!

så skulle han vise!, han løper ut av dekning, setter seg på huk, å BLAM, ja.. hjelmen fløy forbi..... trosje eg skal høre på tyskere, snakk om noobs, tror den fakta at de tapte ww2, går dem på nervene, å d at de alti taper i spilll... :evil:

 

 

Mike.

Lenke til kommentar

de som sitter og skriver noob er som regel noen fo....... dr..... unger som så vidt har lov til å være oppe etter kl 10 men total mangel av respekt for andre.

Ja det er bortskjemte 14tiser det er snakk om.

 

I starten av wc3 epoken var di ikke eksisternde. og jeg irriterer meg over dem. de er ikke noe bedre spillere og alle er nybegynnere en eller anden gang...

Lenke til kommentar

kunne jo ha linka til klagemuren for nettspillere her, men jeg finner den ikke igjen...:-?

 

uansett, det du beskriver her er absolutt ikke eksotisk på b.net, og noe av dette ligger også i filosofien til gamercraft (den nevnte klanen); vi tar inn spillere på alle nivåer såfremt de er norske og er aktive på gamer.no-forumene...

 

velkommen! :-)

Lenke til kommentar
Når jeg hører ordet noob bli slengt (til meg eller andre) av en eller annen drittunge gjør det meg litt glad å tenke på at jeg er mer voksen, eldre og høyst trolig smartere enn vedkommende :)

 

håhå, så sant som sagt!

 

/off topic

 

14'tiser som skriker i mic'en i CS/DoD med pre-pubertet stemmene sine er også ganske morsomme...til de blir plagsomme da...da må man mute dem :)

Lenke til kommentar
de som sitter og skriver noob er som regel noen fo....... dr..... unger som så vidt har lov til å være oppe etter kl 10 men total mangel av respekt for andre.

Ja det er bortskjemte 14tiser det er snakk om.  

 

I starten av wc3 epoken var di ikke eksisternde. og jeg irriterer meg over dem. de er ikke noe bedre spillere og alle er nybegynnere en eller anden gang...

 

Latterlig! SKylde på 14iser. Huff. Var 14 for et år siden jeg å, spilte mye WC3 uten å skrike NOOB osv...!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
1. Er dette vanlig?

Ja, desverre så er det mange ynkelige drittsekker som spiller på battle.net som tror de er så mye bedre enn alle andre.

 

2. Var det riktig å skru av spillet?

Nei, neste gang noen slenger dritt på deg sier du bare "shut the f*** up", hvis personen fortsetter å kaste dritt på deg, kan du bruke squelch funksjonen (/squelch <account>) og/eller forlate gamet (pass på at du får siste ordet, "f*** you" er en klassiker).

 

Ikke glem at det er meningen at man skal ha det artig og trivelig når man spiller med andre over battle.net, og at en høflig tone er en selvfølge. De fleste på battle.net er trivelige, men som du vet så finnes det en del av dem som ikke er det også. Når man treffer folk i et game er det vanlig å hilse, og avslutte med "GG (Good Game)" når kampen er over. Skulle du treffe på noen idioter så ikke la dem herse med deg, sett dem på plass.

Lenke til kommentar

Vil nå påsta at hv is du sier slik er du ikke mye bedre enn tyskeren!

 

Det beste er bare og ignorere han og spille ditt vanlige game...

Og uansett om han kaller deg Noob eller ikke, hva er vitsen med og bli sint eller irriterende?

 

"..Ingen er bedre enn det man er.."

 

OFF TOPIC!

Jeg kan ikke spille W3 lenger jeg, kan ikke koble meg til bnet, har spurt på hjelp mange ganger på bnet forumet...

Har gjort alle de stepene som skal hjelpe mot det...

Har sett det er mange som har det samme problemet og bnet har ingenting mer og si.. Synes det er dårlig at ikke sånne problemer blir rettet opp i! SNUFFS!

 

Noen som har noen forslag liksom?

Eller har samme problemet som meg? Er faktisk veldig irriterende!

 

 

MVH

J

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...