dylanswife Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, jeg har flyttet. du digg? ahahah. sorry as, men jeg henger bare med 10'ere, ikke slike nerder som deg 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 8. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg liker ikke sånne skløtter som deg heller, så det er helt i orden. 19 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nei, ikke for det. Jeg vet ikke hvilken av 4 aktuelle byer jeg ender opp i utover høsten. kom til ski, her er det masse digge mannfolk as. Skal hun få seg et skikkelig mannfolk må hun til sørlandet..... Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det her er jo helt på trynet..Dylanswife hva baserer du det på at Zarac er en Nerd? Hvis du appelerer til at alle på det forumet her er nerder, så har jeg en nyhet til deg snuppa, du er selv nå en del av vårt "nerd society". TS: Jeg syns synd på deg som har så lite venner at du går på Diskusjon.no, og mer eller mindre "selger" deg til en råner med feit bil og digg anlegg, hvor som helst i norge utifra hva jeg har fått med meg. Og ja, sånne her tråder irriterer meg, faktisk ganske mye, vet ikke hvorfor, men sånn er det bare. Og bare sånn for å slenge meg på bil skryting; Jeg hadde en MB 210, xenon, skinn, feit bass, custom fanger, led lykter bak, 170hester/m turbo, lavprofil. Men jeg klarte å parkere den i en fjellvegg, men hvis du er interessert i å sitte på, så kan du jo reise te en jernvare handel og spikre deg en stol, er du heldig så er spikranne du bruker fra bilen min. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Og bare sånn for å slenge meg på bil skryting; Jeg hadde en MB 210, xenon, skinn, feit bass, custom fanger, led lykter bak, 170hester/m turbo, lavprofil. Men jeg klarte å parkere den i en fjellvegg, men hvis du er interessert i å sitte på, så kan du jo reise te en jernvare handel og spikre deg en stol, er du heldig så er spikranne du bruker fra bilen min. Du skryter av at du ikke kan kjøre? Bra jobba. 1 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det var vel egentlig rein ironi det med "bil skryting", tror du ikke det? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro )) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro )) Det er åpenbart helt feil i følge flere her inne... Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Er jeg den eneste som bare... ja det kan kun beskrives med "WTF" Du har tydeligvis ikke hatt gleden av å se den rablende gale brukeren(trollet) treskopus i aksjon før.https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=277979 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Noen må samle alt til en pocketbok eller lignende etterhvert! Lenke til kommentar
Chewbaca Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fail troll is fail... Herregud, skal du prøve trolle noen så bruk ivertfall mer enn 5minutt på det...dette forsøket her hører hjemme på firstprice hylla til Kiwi.... Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) ok? Endret 25. november 2012 av treskopus Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Håper du finner en skikkelig feit råner her inne som kan ta deg i fisen. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Faen du er ekkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg