ThaHoward Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jaa!! ... Jeg elsker å pose med bimmere Mens helst med fullt stylingkit, da? Du har vel styla de riktig? Du får vel avgjøre selv om de er styla rikitg eller ei. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. 7 Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Har en ´68 mustang du kan få prøvesitte. Nei vent, den er satt inn for vinteren Endret 13. oktober 2012 av DeDDi Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du får ikke sitte på hos meg, har nettopp vasket skinnsetene. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har en Xsara VTS med 200 hester og det meste av stasj, vet ikke om det tilfredstiller dine krav tho. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Riktig Kjører Renaut akuratt nå da Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Stemmer! : )) Liker deg Mr.Duklain! :* Endret 7. oktober 2012 av NoxRy 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Fortsatt feil. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Fortsatt feil. Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. 1 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ikke Corvette i samme avsnitt som "rånekjerre som subber i bakken" - vær så snill. Tar du aldersgruppen i betraktning er Corvette veldig vanlig, i form av denne: http://www.mopedarmy.com/img/gallery/corvette_13.05.03.jpg Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Fortsatt feil. Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. Quattro er heilt feil. Det einaste som bergar deg på glattisen er piggdekk. Det veit vel ikkje du, som aldri har vore ute ein skikkeleg vinter med bil. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Fortsatt feil. Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. Trenger ikkje glattføre for å verken spøle eller lafe rundinger, folk med skikkelige merker gjør det hele året Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Fortsatt feil. Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. Quattro er heilt feil. Det einaste som bergar deg på glattisen er piggdekk. Det veit vel ikkje du, som aldri har vore ute ein skikkeleg vinter med bil. Hva vet du om det?Audi Quattro er ikke min første bil. Så har nok prøvd det meste. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Volvo og BMW er ut. Audi <33 Feilhjulstrekk?.. Quattro? Fortsatt feil. Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. Quattro er heilt feil. Det einaste som bergar deg på glattisen er piggdekk. Det veit vel ikkje du, som aldri har vore ute ein skikkeleg vinter med bil. Hva vet du om det?Audi Quattro er ikke min første bil. Så har nok prøvd det meste. Kva eg veit om å bruke piggdekk? Eg har køyrd forbi fleire Audi quitro i vinterføre med framhjulsdriften min, og det kan eg takke piggdekka for. Har sjølv heller aldri opplevd å bli forbikøyrd av ein tyskar på vinterføre. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, hva vet du om jeg har vært ute i skikkelig vinter med bil. Bruker piggdekk selv jeg. Har gjort det i alle år. Er nesten nødt til å ha det for å komme opp bakkene her. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, hva vet du om jeg har vært ute i skikkelig vinter med bil. Bruker piggdekk selv jeg. Har gjort det i alle år. Er nesten nødt til å ha det for å komme opp bakkene her. Ja, nettopp. Det er piggdekk og tilgangen på firehjulstrekk som er avgjerande. Ikkje at ein må ha Audi, som du nettopp påsto. Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Eller nei.. La oss så på det når jeg kjører i ring rundt deg på glattføret og du står det og spøler.. Prøv å drifte med 4x4 (eller forhjuls som audi også bruker) eller burne med det.. Videre så ser BMW myeee bedre ut! OG (!) hvis det er ønskelig så kan man få firehjulstrekk på BMW, men man slipper å ha en gnager. Det kan Audi og franske (og riskokere) biler ha! Endret 7. oktober 2012 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
dylanswife Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, ikke for det. Jeg vet ikke hvilken av 4 aktuelle byer jeg ender opp i utover høsten. kom til ski, her er det masse digge mannfolk as. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg