treskopus Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Er det noen dudes rundt 20-23 som har maaaad skills og vil briefe med burninga si for noen chicks? Bra om du har Corvette! Eller noe annet sexy, gjerne bimmer, det slår aldri feil... men helst en skikkelig rånekjerre som subber i bakken. Viktig med bra bass også. Og gjerne en good motorlyd Bare si fra her i denne tråden om dere er her liksom. Jeg er in for a ride !! Endret 15. desember 2012 av Hårek La tilbake slettet innlegg 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 4. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. oktober 2012 Ikke Corvette i samme avsnitt som "rånekjerre som subber i bakken" - vær så snill. 21 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg digger kombinasjonen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Så du vil ha noen å råne med, uansett i landet? Høres litt desperat ut. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Nei, ikke for det. Jeg vet ikke hvilken av 4 aktuelle byer jeg ender opp i utover høsten. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 du oppsøker rånerne på diskusjon.no... tror du finner flere på bilforum. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er det noen dudes rundt 20-23 som har maaaad skills og vil briefe med burninga si for noen chicks? Bra om du har Corvette! Eller noe annet sexy, gjerne bimmer, det slår aldri feil... men helst en skikkelig rånekjerre som subber i bakken. Viktig med bra bass også. Og gjerne en good motorlyd Bare si fra her i denne tråden om dere er her liksom. Jeg er in for a ride !! 5 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er jeg den eneste som bare... ja det kan kun beskrives med "WTF" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tror ikke det er nødvendig å spørre på forum. 99% av disse råneguttene plukker nok gjerne opp ukjente jenter som har lyst å sitte på, så det er bare å dra til nærmeste møteplass og spørre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 I Askim er det en del rånere i helgene. Det gjelder vel egentlig hele Indre Østfold og alle steder som har et gatekjøkken. Så bare kle deg løst og møt opp på nærmeste kebabsjappe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har en Mercedes minibuss med bakhjulstrekk som jeg kan "burne" litt med for deg? 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Eg har en volvo 242 som eg gjør en hederlig innsats med å ta livet utav. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Har noen BMW-er den ene med en ganske ombygd motor (kompressor, grenerør etc etc) og en Porsche med V8 jeg, og mange wunderbaums. Så spørsmålet er hva du kan tilby! Endret 5. oktober 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Berre gjev meg tid og pengar, så skal det nok bli skikkeleg bil av min 405 Sri saloon. 2 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Klarer ikke burne desverre.. 4WD.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2012 30, ølmage og 20 tonn Scania. Burner ikke men lager jævlig mye lyd! Si fra om du er interessert da, snuppa. 15 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lurer på hvor mange menn med Volvo 240 som har sendt TS en PM nå. 3 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Har en Mercedes minibuss med bakhjulstrekk som jeg kan "burne" litt med for deg? HAHAHA Har noen BMW-er den ene med en ganske ombygd motor (kompressor, grenerør etc etc) og en Porsche med V8 jeg, og mange wunderbaums. Så spørsmålet er hva du kan tilby! Jaa!! ... Jeg elsker å pose med bimmere Mens helst med fullt stylingkit, da? Du har vel styla de riktig? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) har en mercedes 96mod med 93 ponnier under panseret. den mangler en side dør, har en halv sofa som baksete, å radio/cd spiller fuker ikke, men den lager mye lyd da den nesten ikke har eksosrør. kan ikke gjøre burnouts, men røyk fra motoren er det nok av Endret 6. oktober 2012 av internet wizard 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg