MyNameIs? Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei! Jeg synes at skjermkortet på PC'n min et altfor dårlig! Jeg prøvde å spille Guild Wars 2, men den klarte det ikke. Jeg tenkte å bytte det ut! Spørsmålet mitt er:Jeg har et Radeon hd 6650m og hva er det jeg kan bytte det ut med? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Så vidt jeg kan se er ikke skjermkortet byttbart, ut fra bildene her: http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-G770-M533AGE-Notebook.64656.0.html er skjermkortet en del av hovedkortet og kan derfor ikke byttes, som er normalt for ca 80% av dagens bærbare. Du burde dog klare GW2 på lave detaljer, pass på at du har siste drivere. 1 Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Takk for svaret! Jeg klarte å spille det, men skjermen hang etter hele tiden(den rykka). Så tok jeg den i et fullscreen window i spillet og da funka det kjempe bra, helt til alt frøys! Jeg prøvde å restarte spill og PC'n mange ganger, men det hjalp ikke... Er det en mulighet for at jeg kan bytte ut hovedkortet, sånn at jeg kan også bytte ut skjermkortet? Eller blir det bare styr? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Den G770 er ike helt lik som den du viste meg! Jeg har i5( vil det hjelpe å bytte ut den til i7? Tenkte også å kjøpe og SSD og ny RAM(vil jeg merke stor forskjell? Er det vert pengene?) Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå