Jonna4 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jeg har tenkt på dette lenge med å kjøe en ny pc men aldri funnet en uten å tenke på om det finnes noe billigere og bedre. De spillene jeg har tenkt og spille er litt forskjellige spill ikke fra 123 spill. Jeg skal ha denne laptopen til spilling og skolearbeid så jeg har lett litt rundt og tenkte på denne: http://www.netonnet....9v/170339.3003/ Siden den er både intel core i7 med ivy bridge og at det er en asus om det er asus er ikke viktig har bare hørt at de er bra. Jeg trenger en i7 core er minse kravet mitt men jeg lurer på om det finnes noe bedre kjøp angående kjøp av pc eller om jeg har den rette pc en i linken over. Takk for hjelpen hvis du finner noe. Endret 4. oktober 2012 av Jonna4 Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har lyst å si at skal du ha ny maskin så hvorfor ikke gå litt høyere i pris og få noe som faktisk er verdt det. Har lyst å linke deg mine favoritt laptoper, begge er sammen sveiset av Multicom. Multicom Xishan W150E Multicom Xishan W350E Vet de er mye dyrere enn den du har sett deg ut, men du får så mye mer for pengene med en av de to jeg linket. Lykke til med anskaffelse av ny maskin! Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 De to så veldig bra ut jeg får vel bare begynne å spare Eller skal jeg vente til 4 genereasjon ''hasselwire'' fra intel kommer eller vil det ta århundrer? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) De to så veldig bra ut jeg får vel bare begynne å spare Eller skal jeg vente til 4 genereasjon ''hasselwire'' fra intel kommer eller vil det ta århundrer? De kommer om ikke altfor lenge. Men hva skal du med i7? Du skal spille og utføre skolearbeid?! Går du på noe design/tegne opplegg. En laptop med i5 burde holde i lange baner.. Endret 4. oktober 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvis du skal kjøpe en ny pc synes jeg dette er viktig: SSD(evnt kjøp en harddisk ved siden av!) I5 holder 4 GB Ram 17.3 tommer skjerm er kjempe digg, litt stort men hvert det! Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvis du skal kjøpe en ny pc synes jeg dette er viktig: SSD(evnt kjøp en harddisk ved siden av!) I5 holder 4 GB Ram 17.3 tommer skjerm er kjempe digg, litt stort men hvert det! Du får ikke to harddisker inn i en bærbar Svaret her er hybriddisk. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Du får ikke to harddisker inn i en bærbar Svaret her er hybriddisk. Jovisst gjør man det Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du skal kjøpe en ny pc synes jeg dette er viktig: SSD(evnt kjøp en harddisk ved siden av!) I5 holder 4 GB Ram 17.3 tommer skjerm er kjempe digg, litt stort men hvert det! Du får ikke to harddisker inn i en bærbar Svaret her er hybriddisk. Som iNzzain sier er det klart du kan ha 2 harddisker i en laptop. Hadde du klikket deg inn på Multicom Xishan W150E som jeg linket står det klar og tydelig "Ledig plass til ekstra harddisk/SSD". Multicom leverer også litt dyrere maskiner med både SSD og HDD til lagring :-) Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du skal kjøpe en ny pc synes jeg dette er viktig: SSD(evnt kjøp en harddisk ved siden av!) I5 holder 4 GB Ram 17.3 tommer skjerm er kjempe digg, litt stort men hvert det! Har du noen forslag til den pc en da jeg finner bare dyrere i5 enn den i7 en jeg nevnte på starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå