Formula90 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hei, jeg kjøpte commander &conquer 4 digitalt på origin, etter å ha lastet det ned å skulle spille, måtte jeg taste in key code, den har jeg fått på mail, men når eg gjør det, så får jeg bare beskjed om at koden allerede er brukt?! jeg har kjøpt dette spille to ganger nå! fikk det samme på begge spillene som hadde forsjellig key code, Hvoooorfor?! Endret 4. oktober 2012 av Formula90 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Prøv å reinnstallere origin, er sikkert en bug eller noe i den duren Endret 4. oktober 2012 av Celusion Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er det ikke mer naturlig å stille dette spørsmålet til selger?? Vi kan vel ikke vite hvorfor. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Origin har vel noe livechat du kan snakke med.. Alternativts kan du jo kjøpe det enda en gang så se om det er samme feil enda.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det var jo en pussig fremgangsmåte også. Hvis man kjøper en bil som ikke vil starte så kjøper man jo ikke en til. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 har sent de 2 mailer uten å fått svar enda, iløpet av 24 timer. kjøpte et til spill nå forresten, plages med å innstallere det da den sier jeg bare har 10 gig igjen på maskin, noe som IKKE stemmer iværtfall, guuuudd jeg hater origin, skal aldrig kjøpe digitalt igjen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ikke enda et C&C 4 vel?? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 hehe nei, resident evil, får åså førresten samme problem der, kan velg å plott inn koden før jeg laster det ned, da får jeg å opp at koden er brukt Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Spør i live-chatten. Da får du hjelp med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå