Shotherra Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 har satt en 80 mm vifte som jeg har til å blåse ut bak.. Ville det ha vært no hjelp i å sette den til å blåse inn? Graffikk kortet er pci og jeg har satt det øverst i pci plassen rett ved AGP. ville det ha vært no hjelp i å sette det nederst? Det har blitt et lite "innestengt" rom der det meste av varmen ligger... NB kjøleren består bare av en enkel liten ribbe og blir veldig varm, kan ikke holde fingeren mer en 2 sekunder! trenger jeg da en form ny kjøling? Har en pII ribbe liggende som jeg har satt en vifte oppå.. (skal klare å kjøle rundt 800mhz) skal jeg montere den? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det spørs. Jeg har to vifter bak som blåser inn i kabinettet. Men så har jeg to 120mm på toppen som blåser lufta ut da.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 skal prøve å sette den til å blåse inn, hva er tempen din på cpu, system, evnt. NB? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Tempen min ligger sånn ca 45-50 grader på CPU på full load. 35 idle. NB er jeg ikke sikker på. Hakke målt den. Temp. inne i kassa er 27 grader Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Tempen min ligger sånn ca 45-50 grader på CPU på full load. 35 idle. NB er jeg ikke sikker på. Hakke målt den. Temp. inne i kassa er 27 grader 27 grader inni kassa!! he he jeg har 35 grader.. 40 på lan.... ilde på cpu er 56... load er 60 grader .. NB svir jeg meg på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå