Kim632 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hei, ble tilbyd å kjøpe denne (brukt) fikk beskjed om å komme med et bud. men aner ikke hva den er verdt etc. er lenge siden jeg var inne på data og elektronik. er en 30 eller 32g. Hadde vært fint med noen tips om hvor mye jeg burde by. Endret 4. oktober 2012 av Kim632 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei, ble tilbyd å kjøpe denne (brukt) fikk beskjed om å komme med et bud. men aner ikke hva den er verdt etc. er lenge siden jeg var inne på data og elektronik. er en 30 eller 32g. Hadde vært fint med noen tips om hvor mye jeg burde by. 1000-2000,- Lenke til kommentar
Kim632 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei, ble tilbyd å kjøpe denne (brukt) fikk beskjed om å komme med et bud. men aner ikke hva den er verdt etc. er lenge siden jeg var inne på data og elektronik. er en 30 eller 32g. Hadde vært fint med noen tips om hvor mye jeg burde by. http://www.hardware.no/artikler/fujitsu_stylistic_q550/100435 fant en link til den. Lenke til kommentar
Kim632 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Er det mulig å instalere et annet operativsystem på denne? (et som tar mindre plass og virker raskere.. kansje en mindre version av windows 7? eventuellt er windows 8 bedre?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå