mhagen Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei! Har en Fujitsu Siemense laptop i C-serien, m/ 1,8 GHz "Mobile" Pentum 4 M prosessor. Denne bråker som et helvete. Viften går tilnærmet konstant. Hva gjør jeg? :evil: :evil: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kutter ned på smileyene. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 bruk dobbelt hørselværn! ørepropper + øreklokker.. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg personlig ville brukt HUE! Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Hei igjen... Forrige innlegg ble skrevet i stor frustrasjon. Derfor noe useriøst. :wink: Hva er egentlig spørsmålet mitt? Går det an å gjøre noe for å dempe støyen til en bærbar maskin? Bytte vifter? Har merket meg at den støyer mindre når den går på batteri (speedstep?). Er det mulig å tweake maskinen slik at den kan kjøres seinere når den har veggstrøm også? Andre ting? MH 8) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Om du har XP sett den på max battery. Evt presentation. (Display properties, screen saver, power, power schemes) Sikkert enklere måter å finne det på, men det er den jeg husker i huet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå