kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Selvfølgelig kan psu være defekt....... Det hadde jo vært perfekt:-( Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ingen som har vært borti dette "klikket" før og har noen tips? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Da har jeg tatt ut det ene GPUen, og byttet til den "gamle" psuen, 600W. Da funker alt. Kan det være noen ekstra kabler jeg ikke har koblet til? Endret 4. oktober 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg leste fra nettsiden til Corsair nå at ALLE kablene må byttes ut. Kan det stemme? Jeg har bare endre PCI kablene... Kan det være årsaken? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det ordnet seg. Jeg måtte bare bytte ut alle kabler med de som fulgte med Corsair HX750... :-) SLI funker også.. Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Bra det ordnet seg og håper du blir fornøyd med dine nyinnkjøpte deler Hva mener du med at du måtte bytte alle kabler til de som fulgte med? Hadde du hx fra før? Spør fordi jeg venter på hx1050W og tenkte kanskje jeg kunne bruke kablene jeg hadde fra hx750W. Men får se, kanskje det blir litt opprydding i kabinettet samtidig også, da er det jo ikke så jobbig å bytte dem i samme slengen. Grattis med SLI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå