kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jeg har akkurat satt in en HX750 psu og ett til Zotac GTX670 AMP!. Når jeg forsøker å starte pc kommer det bare ett klikk fra PSU, men ingenting skjer.. Ikke engang viften begynner. Noen som vet hva dette kan være? Trenger virkelig hjelp her!!! Takk til de som ønsker å gi en hjelpende hånd (ord) :-) Endret 4. oktober 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kan du åpne kabinettet, og legge ut bilde fra åssen det ser ut inni? HX PSU-Vifta er av, med mindre du utsetter maskina for load... Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Kan du åpne kabinettet, og legge ut bilde fra åssen det ser ut inni? HX PSU-Vifta er av, med mindre du utsetter maskina for load... Her er noen. Litt dårlige, men klarte ikke bedre. Jeg får ikke noe reaksjon... Endret 4. oktober 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser ikke du har kobla 20/24 pin? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser ikke du har kobla 20/24 pin? ? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) De bildene er feil. 2 sek så tar jeg nye. Endret 4. oktober 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Som du sa var det litt dårlig bilder, vanskelig å se med alle kablene også Hva har du koblet til hovedkortet ditt fra psu? alt som skal? *venter* Endret 4. oktober 2012 av otl Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Ser ikke du har kobla 20/24 pin? ? Kabel fra PSU til HK Endret 4. oktober 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser ikke du har kobla 20/24 pin? ? Kabel fra PSU til HK Hadde gjort det, men prøvde den gamle psuen i sted og glemte å sette i kablene:-) Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Regner med du har slått på strømforsyningen bak? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Du har koblet i kabel fra case til HK? (pwr, reset osv...) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg tror jeg har koblet i alt ja.. Skjønner INGENTING!! Kommer bare "klikk".... Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Du har koblet i kabel fra case til HK? (pwr, reset osv...) Men hvis han kun har byttet psu og gpu skal han egentlig ikke vært borti de, men verdt å sjekke Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Har denne noe å si? er til usb3.. Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) så feil........ usb'n skal ikke ha noe å si Endret 4. oktober 2012 av otl Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Du har koblet i kabel fra case til HK? (pwr, reset osv...) Men hvis han kun har byttet psu og gpu skal han egentlig ikke vært borti de, men verdt å sjekke Hva menes med dette? har satt psu i hk. to steder faktisk!? så feil........ Du så feil? Eller er det såååå feil? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ja, det er riktig, men har du koblet i disse (riktig)? Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Du har koblet i kabel fra case til HK? (pwr, reset osv...) Men hvis han kun har byttet psu og gpu skal han egentlig ikke vært borti de, men verdt å sjekke Hva menes med dette? har satt psu i hk. to steder faktisk!? så feil........ Du så feil? Eller er det såååå feil? Jeg så feil Angående koblingene på hk ser jeg du har kobla både den 20/24 pin + 4/8 pin til cpu. Så du har jo de to stedene der koblet til som du sier Endret 4. oktober 2012 av otl Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ja, det er riktig, men har du koblet i disse (riktig)? Jeg har ingen slike, men har ingen ledninger løst. Har bare byttet gpu,psu. tror jeg satte alt tilbake på riktig plass. Men det er jo strøm siden psu sier klikk. Men det kommer ikke lengre enn dit... kan det være psu som er ødelagt? Lenke til kommentar
otl Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Selvfølgelig kan psu være defekt....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå