MartinF Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hohohohohohohoho for en goll!!!!! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Cazorla er seriøst bare helt vanvittig. Muligens Premier Leagues beste spiller. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Meget sterk seier, og herlig med en Giroud scoring. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Helt rått gutta. Jeg fikk en svak reisning av målet til Cazorla. Giroud sitt var fantastisk. Ikke bare innlegget til Podolski og avslutninga i seg selv, men også måten han (Giroud) legger opp til sjansen ved å spille gjennom Podolski. Også fantastisk at han fikk enda en assist (hans fjerde) ved å spille gjennom Walcott. I det øyeblikket Walcott var igjennom, var jeg ikke i tvil om at han kom til å sette den i mål. Sing dat ting. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Vi fikk til mer spillemessig enn jeg hadde trodd, men det gikk dårligere resultatmessig enn forventet. Sterk prestasjon av Arsenal dog, de klarte å være effektive på de store sjansene de fikk idag. Det samme kan ikke sies om West Ham, som kunne og burde ha gjort det mer spennende med de 2 sjansene til Nolan og den store til Carroll. Vi er fortsatt veldig kjedelige, og kommer nok til å ende på en like kjedelig 10-15 plass. Hadde enda bare Allardyce kunne fått til noe i FA Cupen hadde det vært greit, men det kommer jo ikke til å skje. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tre ekstremt viktige poeng i en beintøff bortekamp. Meget fornøyd! Mannone - 5,5 Utrolig svak i feltet. Duellen han taper mot Carroll er utilgivelig. Har et par-tre gode redninger, men jeg gleder meg virkelig til Sir Chez kommer tilbake. Jenkinson - 7 Dårlig posisjonering på baklengsmålet og noen svake innlegg, men eller fortsetter unggutten med den gode formen. Løper som en hest og er trygg med ballen. I mine øyne bør Jenkinson få beholde plassen helt til formen eventuelt begynner å avta, selv når Sagna returnerer fra sin skade. Mertesacker - 7,5 Vår viktigste forsvarsspiller pdd. Forsvaret vårt ser helt annerledes ut med ham i laget. Taper dessverre litt for mange dueller mot Carroll, men ellers var dette nok en strålende kamp av tyskeren. Taklingen på 1-1 var aldeles fantastisk. Vermaelen - 7 Stort sett solid og relativt usynlig (ikke negativt ment). Mange viktige klaringer. Gibbs - 6,5 Kombinerer bra med Podolski som vanlig, men Gibbs var ikke på sitt beste i dag. Innleggsfoten var ikke helt innstilt i dag. Arteta - 8 Pur klasse. Har så langt flest pasninger av samtlige i Europas fem beste ligaer, og fortsetter i samme stil i dag med 111 pasninger og 95 % accuracy. En piote av ypperste klasse. Ramsey - 7 Gjør ikke veldig mye ut av seg, men jobber bra og er meget trygg på pasningsfronten. Har begynt å velge enklere løsninger enn før, og er også derfor mer effektiv. Tror Rambo kommer til å utvikle seg mye denne sesongen. Cazorla - 9 BB Min man of the match. For en signering! Styrer spillet vårt hele kampen, scorer et helt vanvittig mål og pasningen til Giroud i sluttminuttene fikk hårene (og diverse andre ting) til å reise seg. Verdensklasse. Gervinho - 4 Usynlig. Meget skuffende kamp av ivorianeren. Giroud - 8,5 Går stadig på smarte løp, posisjonerer seg meget bra, vinner det aller meste i lufta og sikrer seg både mål og assist. I tillegg skaper han rom for sine medspillere med sin fantastiske bevegelse. Franskmannens beste kamp for oss så langt. Gleder meg til å følge utviklingen hans videre. Podolski - 7,5 Jobber utrettelig, kombinerer bra med Gibbs og slår meget farlige innlegg. Enda en strålende signering. Santos - 7 Gjør ikke mye ut av seg, men er trygg med ballen og solid defensivt. Walcott - 7,5 Meget bra innhopp. Har utviklet seg til å bli en strålende avslutter. Enkelte vil kanskje påstå at han har gjort seg fortjent til en sjanse på topp, men legg merke til at alle målene hans kommer etter at han kommer på løp fra hørekanten. Dette vil han ikke få muligheten til i samme grad om han spiller sentralt. Dessuten er han klart best når han er vendt mot mål, og dette er han så godt som hele tiden når han spiller på kant. I mine øyne har han fortsatt ikke vist kvalitetene som trengs for å spille midtspiss. Koscielny - N/A Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Sign da ting, Theo! http://www.youtube.com/watch?v=jPBm-GvEVlg fuckings digger den låta! Elsker at det står "feo's contract" Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 @1DavidWall: No Arsenal player has been directly involved in more goals than Giroud this season -> 6 (2 goals, 4 assists). 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 @1DavidWall: No Arsenal player has been directly involved in more goals than Giroud this season -> 6 (2 goals, 4 assists). Søppel. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Forsvant visst litt herfra i andre omgang. Fikk brått et kort besøk, men fikk med meg andre omgang for det. Hvis vi kunne spilt slik vi gjorde siste 20 så tror jeg vi kunne kjempet om titler. Dessverre tar det 75min før vi våkner og Theo må få kreditt for akkurat det. Han snudde kampbildet. Ellers var dette en meget sterk borteseier der resultatet lyver litt. Det kunne like gjerne stått 3-3. West Ham hadde flere enormt store sjanser som de burde satt. Spesielt Nolan og Carrol hadde flere. Forsvaret vårt hang rett og slett ikke på greip i dag. Børs: Mannone - 6 Gjør det ok. Har et par gode redninger, men flapper en del i feltet. Distribusjonen hans er heller ikke god. Jenkinson - 6 Ok. Hadde litt problemer med Diame ved scoringen der han og Ramsey må dele skyld. Var ikke like god i dag som han har vært de siste par kampene. Spesielt innleggene var ikke så bra i dag. Får dog godkjent. Per - 6.5 Ok+. Taper mange dueller mot Carrol, men er ellers solid. Vår beste forsvarsspiller. Vermaelen - 6 Også kapteinen var "bare" ok i dag. Gjør ingen store feil. Bra at han ikke stormet fremover i dag. Gibbs - 6 Dårlige innlegg. Ok bakover. Håper skaden ikke er alvorlig. Har tatt store steg denne sesongen. Ramsey - 6 Gjør ikke så mye utav seg. Blir eid av Diame ved målet. Ser ellers ut til å få tilbake noe selvtillit og bli en bra tilvekst i stallen. Arteta - 7 Som vanlig solid og pasningssikker. Vet ikke helt om Arteta - Ramsey konstellasjonen fungerer helt. West Ham fikk til tider store rom i midtbanen Cazorla - 8.5 Magisk. Fantastisk mål og ellers meget bra. Klassespiller! Gervinho - 4.5 Dessverre svak i dag. Kan ha noe med at han ikke liker seg så godt på høyrekanten. Podolski - 7 Flott assist. Hadde også et par gode skudd på mål. Giroud - 8 Flott mål og assist i dag. Første kampen hvor han faktisk har spilt generelt bra. Skorter fremdeles litt på avslutningene (målet kom pga hans beste egenskap, bevegelse uten ball). Walcott - 7.5 Setter fart på laget. Scorer og assist. Må spille fra start! Santos - 6 Gjør det greit, men håper Gibbs ikke er lenge ute. Santos kan gjøre mye rart i forsvar selv om han i dag så ok ut. Kos - N/A. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ellers var dette en meget sterk borteseier der resultatet lyver litt. Det kunne like gjerne stått 3-3. West Ham hadde flere enormt store sjanser som de burde satt. Spesielt Nolan og Carrol hadde flere. Må si meg uenig her. West Ham hadde noen store sjanser, men det hadde da vitterlig vi og. Totalt hadde vi hele 21 skudd, hvorav syv var på mål. West Ham hadde ni skudd hvorav tre var på mål. I tillegg hadde vi 69 % possession. Fullt fortjent borteseier i mine øyne, selv om jeg hadde hjertet i halsen hver gang vi fikk dødball imot. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Synes det var greit nok med Arsenal-seier. Det var nok ikke noen 3-1 kamp, for West Ham så faktisk ut til å være nærmere et mål på stillingen 1-1 enn det Arsenal var. Så ble man litt paffe igjen etter kontringsmålet til Walcott, noe som sammen med første omgangen gjorde Arsenal til fortjente vinnere av kampen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så ikke andre omgang, men jeg må si at West Ham imponerte under første omgang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå