Kleivis Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Legg også merke til hvordan Gervinho loffer etter han andre der. Så viss ikke Diame hadde skutt selv kunne han bare sentret ut pga Gervinho ikke gidder å følge.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Der bør Diame få rødt kort... 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Soleklart gult kort det der og da altså hans andre. Vedder på at Dowd kommer til å gi gult kort til første Arsenal spiller som gjør en takling i nærheten av samme grad som Diame. Typisk Dowd. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Må berømme allardyce. Temmer arsenal nok en gang. Full kontroll. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 GIROUD!!! JAJAAAAA Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Giroooooud! Knallmål"! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Jadda! Jævla bra av Giroud! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Neeeeeeeeeeiiiii COME ON GIROUD!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 GIROUD!!!! Jadda! Jævla bra av Giroud! Klassespiss. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 "Søppelet" scorer jo! Dæven. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg får desverre ikke sett kampen i dag, men det gleder meg å høre Giroud har fått sitt fortjente ligamål Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Vi må virkelig lære å utnytte cornere våre bedre. Ytterst sjeldent det resulterer i noe mål.. "Sjokk" at Gervinho får gult for den der. Dowd er faen meg så jævlig inkompetent. Endret 6. oktober 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Utrolig hvor dårlige vi er på dødball. Både for og imot. Heldige som ikke ligger under Vi må virkelig lære å utnytte cornere våre bedre. Ytterst sjeldent det resulterer i noe mål.. "Sjokk" at Gervinho får gult for den der. Dowd er faen meg så jævlig inkompetent. Hva mener du? Klart gult Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 1-1 pause. Nå må vi ikke gjøre som vi gjorde mot Chelsea. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Svak omgang av oss totalt sett. Forsvaret hangler. WH det beste laget og burde ledet. Vi må heve oss flere hakk for å få med oss poeng Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Utrolig hvor dårlige vi er på dødball. Både for og imot. Heldige som ikke ligger under Vi må virkelig lære å utnytte cornere våre bedre. Ytterst sjeldent det resulterer i noe mål.. "Sjokk" at Gervinho får gult for den der. Dowd er faen meg så jævlig inkompetent. Hva mener du? Klart gult Diame sin var langt klarere, men allikevel så fikk den gå. Gervinho sin første takling som ikke er like grov som Diame sin burde dermed også resultert i tilsnakk for å holde kontinuitet i dømmingen. Det gjør ikke Dowd. Derav = inkompetent. Endret 6. oktober 2012 av Stefan_B 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Utrolig hvor dårlige vi er på dødball. Både for og imot. Heldige som ikke ligger under Vi må virkelig lære å utnytte cornere våre bedre. Ytterst sjeldent det resulterer i noe mål.. "Sjokk" at Gervinho får gult for den der. Dowd er faen meg så jævlig inkompetent. Hva mener du? Klart gult Diame sin var langt klarere, men allikevel så fikk den gå. Gervinho sin første takling som ikke er like grov som Diame sin burde dermed også resultert i tilsnakk for å holde kontinuitet i dømmingen. Det gjør ikke Dowd. Derav = inkompetent. Dowd utviser ikke diame for å ikke ødelegge kampen. Helt greit Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Utrolig hvor dårlige vi er på dødball. Både for og imot. Heldige som ikke ligger under Vi må virkelig lære å utnytte cornere våre bedre. Ytterst sjeldent det resulterer i noe mål.. "Sjokk" at Gervinho får gult for den der. Dowd er faen meg så jævlig inkompetent. Hva mener du? Klart gult Diame sin var langt klarere, men allikevel så fikk den gå. Gervinho sin første takling som ikke er like grov som Diame sin burde dermed også resultert i tilsnakk for å holde kontinuitet i dømmingen. Det gjør ikke Dowd. Derav = inkompetent. Dowd utviser ikke diame for å ikke ødelegge kampen. Helt greit Nei det er ikke greit når han gir Gervinho gult kort der og velger å ikke gi Diame gult kort. Hadde han tidligere i kampen gitt Diame et temmelig billig gult kort uten tilsnakk så hadde det vært noe helt annet om han drøyet og kun ga tilsnakk ved en eventuell annen takling som kvalifiserer til gult kort. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det er selvfølgelig ikke greit. Bryter man reglene skal man få kort uavhengig av om det et to eller sekstisyv minutter spilt. Diame skulle selvfølgelig vært utvist. Jeg håper Arsenal taper poeng i dag så jeg gråter ikke over det, men at han burde vært utvist finnes det ingen tvil om. Dommeren er ikke på banen for å gjøre kampen mest mulig underholdende, han er på banen for å passe p åat alle følger reglene, og de som ikke greier det må bare godta konsekvensene av det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå