Gå til innhold

Jens Erik spiller Civilization V - En spilldagbok (del 1) (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finfin arikkel dette. Kunne godt tenkt meg å vite litt meir detaljert om korleis du opplevde å spele femmeren kontra det gamle du spelte på slutten av 90-talet. Har du godfølelsen?

Det er ofte ein skal ta til med nye versjoner av gamle klassikarar, men ender opp med å vende tilbake til dei gamle gode etter kort tid. Nye spel har liksom ikkje like god holdbarheit, meiner eg ofte å oppleve.

Lenke til kommentar

Fin "let's play", dette. Som gammel rollespiller kunne jeg godt tenkt meg at du tok gikk inn i rollen som hersker, satte deg noen mål, gjerne med fiktive dialoger mellom deg og de andre lederne/dine rådgivere, enten de er humoristiske eller seriøse. Synes det blir litt mer fart i slike artikler på den måten og at de blir mer interessante og annerledes. Uansett er det viktigste at du finner din stil.

Lenke til kommentar

Det er ikke ofte jeg føler at jeg har for få tomler, men akkurat nå føler jeg at det ikke er nok å bare gi deg to tomler opp.

Dette her er en riktig så flott artikkel, og jeg gleder meg til neste del.

Som huf skriver kunne også jeg tenke meg noen av dine refleksjoner om hvordan følelsen var å sette seg ned med denne utgaven i forhold til hva du husker fra da du var mindre.

-Deluze

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...