Morten A.R Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Bruker: Morten A.R Deltagernivå: Kandidat Utstyr: 7D + canon 50mm f/1.4 Føler ikke at jeg har fått brukt 50mm'ern nok, så da benytter jeg meg av Oktoberfesten til å kun bruke dette objektivet denne måneden. Har heller ikke mye erfaring med sort/hvitt bilder, kommer også til å leke med dybdeskarphet. Så tema for min Oktoberfest blir da sort/hvitt + dybdeskarphet. Litt etternøler så jeg slenger meg på som kandidat, tar med meg kamera ut etter jobb så da dukker det vel opp et bilde her etterhvert. Endret 4. oktober 2012 av Morten A.R Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) 4. oktober Under the sofa by Morten Rødahl, on Flickr f /1.4 - 1/160sec - ISO 200 - blits: ja Endret 15. oktober 2012 av Morten A.R 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Nydelig bilde Morten! Endret 4. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 yes yes yes, og hvis du nå kommer og sier at bildet er nesten ucroppet, blir jeg alvorlig imponert Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Oooh - nydelig komp! Virkelig god bruk av rommet her - flott eksponert, og masse masse over som "tynger" og "skviser" sofaen ned over katten. Tung "pels" over og blikket til katten og... Nei - dæven - dette likte jeg! Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Herlig komp med masse tyngde over katta, ser fram til mere! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Flott historie i bildet. Småengstelig pus ønsker fotografen dit pepper'n gror. Fin s/h-konvertering. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Flott bilde og fin s/v konvertering. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nydelig kattepusbilde! Flott utrykk på katta, spennende lys og utstnitt! Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Fikk desverre ikke tid til å ta noe bilder i går. Ble heller dårlig tid i dag også, men slenger inn et bilde jeg fikk knipset i hagen. 7. Oktober Frozen leaf by Morten Rødahl, on Flickr f /1.4 - 1/800sec - ISO 200 - blits: nei Endret 15. oktober 2012 av Morten A.R Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Yowza! Det kattebildet var noe av det bedre jeg har sett i noen Oktoberfest! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Herlige pusen fint ble dette. Frozen leaf ble likte jeg godt, skarpheten i frosten på bladet ble bra og bokehlicious. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Såpass kaldt altså. Skikkelgi fuzzy-fluffy effekt på bladene foran fokusplanet. Flott konvertering. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kattebildet er nydelig! Flott komponert og etterbehandlingen passer perfekt. Imponerende. Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) I mangel på lyst til å gå ut i det iskalde høstværet (0 grader og regn) så blir det nok et pusebilde i ly av ovn, sofa, tv og varm kakao. Føler meg litt som hu dama her 11. Oktober Milo by Morten Rødahl, on Flickr Endret 15. oktober 2012 av Morten A.R Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Kult katteportrett igjen, men det skal godt gjøres å overgå det første. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Flott katteportrett igjen med blikkkontakt, bra lys, fin svarthvitkonvertering og tøff komp. Endret 16. oktober 2012 av twoeyes Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nok et fint kattebilde. Bildet av løvet med rimfrost er så naturtro at jeg måtte ta på meg en genser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå