Joachim_F Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Elder Sign: Omens sprer galskapen til nytt format. Les hele saken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) CO-OP? Edit: Så videoen fra Greenlight-siden nå. Må si jeg er smått skuffet. Fantasy Flight lager knallgode brettspill. Synd å se at de gjorde brettspillet sitt om til det som ser ut til å være et spill av typen pek&klikk og "hidden object". Hvorfor ikke gjøre som Days of Wonder, som faktisk lager elektroniske versjoner av brettspillene sine? Small World og Ticket To Ride er gode eksempler. Endret 4. oktober 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
mynock Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Om det bare er en port av Android-versjonen er det ikkje snakk om hidden object. Det er terninger og kort, mykje som det eg har forstått brettspelet er. Har rett nok ikkje spelt det, berre sett Tabletop-folke spele det. Android-versjonen er i alle fall triveleg og stemningsfull tidtrøyte. Dog langt unna Arkham Horror... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Høres ikke så verst ut. Traileren ga meg litt sånn "hidden object" vibes, mulig jeg bare ser feil. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Oioi, nå kommer vel Bethesda og saksøker for bruken av ordet elder. Endret 4. oktober 2012 av ancient_scars 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå