norpheus Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har en ASUS 40x12x48x brenner. I går skulle jeg brenne ut en film på 730mb, men hadde bare 700mb cd'er. Det går sikkert greit tenkte jeg, for jeg har brent ca 730mb på 700 plater flere ganger før. Brenninga stoppa opp helt på 99% og da klikka brenneren også. Restarta pc'en og testa cd'en jeg nettopp hadde brent. Kom inn på cd'en, men filmer funka seff ikke. Jeg ga ****** i det og begynte å brenne en ny film, men da ville ikke brennern lese/oppfatte at det var satt i noe cd. Kan bennern være ødelagt? Hva er det egentlig som skjer i praksis når man "over-overburner" en cd? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det vil jeg også vite... hadde en brenner med samme problem... jeg leverte tilbake til komplett å fikk ny. Bytta fra 24x til 48x Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ja den kan være ødelagt. hvis du ikke vet hva overburn er og at det kan skade brenneren din så bør du ikke bruke det. du kan prøve å levere den inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå