Gå til innhold

Spørsmål om Islam? Spør meg :)

Anbefalte innlegg

Siden tråden allerede har blitt bumpet...

Hvorfor kommer muslimer og bor i land som de klager på er fulle av "haram" når det er mange muslimske land de heller kunne bosatt seg i?

Har det noe med at de vil konvertere alle verdens land til å bli like undertrykkende mot personlige friheter som det landet de kom fra slik at alle kan ha det like kjipt?

Jepp. Jeg var på det forrige hemmelige muslim-møtet, og dette ble nok en gang vedtatt. Alle verdens muslimer er med. Men hysj, ikke fortell de kristne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syria er et muslim land og der praktiserer de islam , i tilegg så hjelper du barn som ikke har det bra der! du praktiserer islam med alle andre muslimer og får respekt. Jeg praktiserer i islam her i dette kristent land og det er vanskelig får meg å få jobb siden jeg bruker Burka. Og flere menn kommer og snakker til meg og vil ha forhold, eller ute etter intim forhold. Derfor er det vanskelig får meg og tilbe allah her. 

Erfaringer viser at kvinner får veldig liten respekt selv om de går i burka. Du kan blant annet se en video om prostitusjon og korrupsjon i Iran.

Og lese artikler om muslimske gjenger på Tahrir-plassen i Egypt som misbruker kvinner, og muslimske gjenger i Tyskland som misbruker kvinner.

Lenke til kommentar

Syria er et muslim land og der praktiserer de islam , i tilegg så hjelper du barn som ikke har det bra der! du praktiserer islam med alle andre muslimer og får respekt. Jeg praktiserer i islam her i dette kristent land og det er vanskelig får meg å få jobb siden jeg bruker Burka. Og flere menn kommer og snakker til meg og vil ha forhold, eller ute etter intim forhold. Derfor er det vanskelig får meg og tilbe allah her. 

Erfaringer viser at kvinner får veldig liten respekt selv om de går i burka. Du kan blant annet se en video om prostitusjon og korrupsjon i Iran.

Og lese artikler om muslimske gjenger på Tahrir-plassen i Egypt som misbruker kvinner, og muslimske gjenger i Tyskland som misbruker kvinner.

Hensikten med burka er vel ikke respekt for kvinner, men at villmenn som ikke kan styre sine seksuelle lyster, ikke skal se dem.

burka-ban-300.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Hensikten med burka er vel ikke respekt for kvinner, men at villmenn som ikke kan styre sine seksuelle lyster, ikke skal se dem.

Akkurat derfor er det så viktig å gjøre muslimske menn ansvarlige for handlingene de utfører og ikke skylde på kvinner... Hijab og slikt på unger sier meg at det er en del pedofile menn i muslimske rekker, for hvorfor ellers skulle de av-seksuallisere ungene sine ved å dekke dem til?

Lenke til kommentar

Akkurat derfor er det så viktig å gjøre muslimske menn ansvarlige for handlingene de utfører og ikke skylde på kvinner... Hijab og slikt på unger sier meg at det er en del pedofile menn i muslimske rekker, for hvorfor ellers skulle de av-seksuallisere ungene sine ved å dekke dem til?

Det er hele villmannen som må falle til ro, RWS denne ukontrolerte seksualiteten er bare et symptom.

Lenke til kommentar

Det er hele villmannen som må falle til ro, RWS denne ukontrolerte seksualiteten er bare et symptom.

Man oppdras jo til å tro på slikt tull, så det er vel ikke så rart de tror det er slik... At de dekker undertrykkingen bak religion er jo ikke akkurat noe nytt...

Lenke til kommentar

Man oppdras jo til å tro på slikt tull, så det er vel ikke så rart de tror det er slik... At de dekker undertrykkingen bak religion er jo ikke akkurat noe nytt...

Det er ikke oppdragelse RWS ingen har fortalt dem at de skal oppføre seg slik, det er sosial-arv, når du vokser opp med villmenn, blir du selv villmann. Den uendelige rekken av villmenn må avsluttes med villmannens dø og gjenfødelse som et normalt menneske. Men det er en terapi, fremsatt av en terapaut som du ikke tror på. Så da får du bare fortsette å kose deg med villmennene i din verden, og prøve å fortelle dem at slikt ikke sømmer seg eller kanskje vedta en ny lov som forbyr deres oppførsel.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Det er ikke oppdragelse RWS ingen har fortalt dem at de skal oppføre seg slik, det er sosial-arv, når du vokser opp med villmenn, blir du selv villmann. Den uendelige rekken av villmenn må avsluttes med villmannens dø og gjenfødelse som et normalt menneske. Men det er en terapi, fremsatt av en terapaut som du ikke tror på. Så da får du bare fortsette å kose deg med villmennene i din verden, og prøve å fortelle dem at slikt ikke sømmer seg eller kanskje vedta en ny lov som forbyr deres oppførsel.

På lik linje med at kristne er oppdratt og innbilt å tro de er spesielle er muslimer ogs oppdratt og innbilt at de er spesielle... Kan ikke bli annet enn villmenn av slikt sludder... Men her i landet har vi gått vekk fra villmanns sludderet i religion og begynt å tenke på menneskers ve og vel, med lover som er skrevet for mennesker av mennesker og ikke av oppdiktede guder og vips fikk vi både et bedre samfunn og en bedre moral.

Så det er du som må leve blandt villmenn er jeg redd, i dine forstokkede religiøse brødre som fremdeles tror at religion bringer med seg noe godt, selv etter to tusen år der de er bevist at religion ikke bringer noe godt med seg...

Lenke til kommentar

På lik linje med at kristne er oppdratt og innbilt å tro de er spesielle er muslimer ogs oppdratt og innbilt at de er spesielle... Kan ikke bli annet enn villmenn av slikt sludder... Men her i landet har vi gått vekk fra villmanns sludderet i religion og begynt å tenke på menneskers ve og vel, med lover som er skrevet for mennesker av mennesker og ikke av oppdiktede guder og vips fikk vi både et bedre samfunn og en bedre moral.

Så det er du som må leve blandt villmenn er jeg redd, i dine forstokkede religiøse brødre som fremdeles tror at religion bringer med seg noe godt, selv etter to tusen år der de er bevist at religion ikke bringer noe godt med seg...

Så du tror som Moses og Muhamed at loven kan gjøre villmenn til normale folk. Du tar like feil som dem, Jesu løsning er den rette, alle dør med ham og oppstår (gjenfødes) som normale folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jesu løsning er den rette, alle dør med ham og oppstår (gjenfødes) som normale folk.

Historien motbevier så soleklart dette du her sier... Kristendommn har å langt ødelagt, plyndret og voldtatt langt flere folk og kulturer enn noen annen ideologi og har betydd langt mer lidelse, pinsler og død enn det noen pest noensinne har påført oss med sitt hykleri, moralisme og sinnsvake "vi er best, fuck the rest" attitude...

Men dette er en tråd med spørsmål om islam, ikke om din helt for en gangs skyld...

Lenke til kommentar

Jesu løsning er den rette, alle dør med ham og oppstår (gjenfødes) som normale folk.

Historien motbevier så soleklart dette du her sier... Kristendommn har å langt ødelagt, plyndret og voldtatt langt flere folk og kulturer enn noen annen ideologi og har betydd langt mer lidelse, pinsler og død enn det noen pest noensinne har påført oss med sitt hykleri, moralisme og sinnsvake "vi er best, fuck the rest" attitude...

Men dette er en tråd med spørsmål om islam, ikke om din helt for en gangs skyld...

Nå høres du ut som en villmann som er redd for dø, RWS

Du kan ikke få i pose og sekk vet du. Frøet må falle i jorden og dø, før det kan bli en blomst :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå høres du ut som en villmann som er redd for dø, RWS

Og du høres ut som en villmann som fortsetter i kristne villmenns fotspor IHS, der du gjør det du kan for å ta livet av andre...

Så lite redd er jeg for å dø at jeg ikke engang gidder å holde meg med tomme løfter om evig liv...  :) Sier dessverre mer om deg nn meg IHS... Det er du som er så redd for å dø og så stormannsgal at du må ty til tomme løfter om evig liv... Universet er ikke her for oss vet du, det er vi som tlfeldigvis fikk en sjans i universet...

Lenke til kommentar

Så lite redd er jeg for å dø at jeg ikke engang gidder å holde meg med tomme løfter om evig liv...  :)

De som har smeltet sammen med Jesus og gjort hans evige liv til sitt liv, har allerede evig liv, RWS så mye for tomme løfter. Har du ikke skjønt at de kristne holder hverandre i livet i all evighet, gjennom å gi sitt liv for hverandre, akkurat som Jesus gav sitt liv for dem :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du ikke skjønt at de kristne holder hverandre i livet i all evighet, gjennom å gi sitt liv for hverandre, akkurat som Jesus gav sitt liv for dem

Dream on... Jesus/gud sin masterplan om å drepe for frelse er motbydelig frastøtende og en fornærmelse mot et hvert tenkende intellekt...

Mens vi er i tråden, hva må til for en muslim for å komme til den muslimske himmelen? Jeg tror ikke det innbefatter å sprenge uskyldige mennesker i lufta, selv om det snart er fasiten for hva folk flest tror om islam... Merkelig at muslimer har latt terror organisasjoner overta betydningen av islam så fullstendig syntes jeg...

Lenke til kommentar

Mens vi er i tråden, hva må til for en muslim for å komme til den muslimske himmelen? Jeg tror ikke det innbefatter å sprenge uskyldige mennesker i lufta, selv om det snart er fasiten for hva folk flest tror om islam... Merkelig at muslimer har latt terror organisasjoner overta betydningen av islam så fullstendig syntes jeg...

De har sine begreper om synd, f.eks. var en terrorist en nokså sløv type som brukte narkotika, og ikke klarte å møte opp ofte i moskeen, ikke klarte å lykkes helt med familie og jobb. Men det ble forkynt for ham at alle hans synder ville bli tilgitt hvis han ble en muslimsk martyr.

Ja, så slik kan denne tankegangen være fristende for en del.

En vanlig muslim skal lese i Koranen, og be de fastsatte daglige bønnene vendt mot Mekka, gå i moskeen, markere høytider som Ramadan, reise på en pilgrimsreise til Mekka i løpet av livet, gi almisser til de fattige...

Det er vel ikke lov med mye sex utenfor ekteskapet eller utroskap, selv om man kan ha inntrykk av at en del tar veldig lett på dette.

Lenke til kommentar

Det er vel å holde loven. 

Har du ikke skjønt at de kristne holder hverandre i livet i all evighet, gjennom å gi sitt liv for hverandre, akkurat som Jesus gav sitt liv for dem

Dream on... Jesus/gud sin masterplan om å drepe for frelse er motbydelig frastøtende og en fornærmelse mot et hvert tenkende intellekt...

Så du opplever Jesu invitasjon til å gi ditt liv for andre, på lik linje med det han selv gjorde. Som et forsøk på å drepe deg :)

Lenke til kommentar

Det er vel å holde loven.

snapback.png

Når ble du muslim?

Så du opplever Jesu invitasjon til å gi ditt liv for andre, på lik linje med det han selv gjorde. Som et forsøk på å drepe deg

Har bare et liv jeg (YOLO), så hvorfor skulle jeg gi det til andre? Kristenhykleriet om å gi sitt liv for andre er nettopp det, hykleri...

Lenke til kommentar

Har bare et liv jeg (YOLO), så hvorfor skulle jeg gi det til andre? Kristenhykleriet om å gi sitt liv for andre er nettopp det, hykleri...

Ja du RWS du RWS, du får det du gir. Gir du ditt liv, får du liv. Gir du ikke ditt liv, mister du ditt liv.

Lenke til kommentar

Har en muslim ut ifra Koranen eller islamsk tradisjon lov (plikt?) til å drepe en som konverterer til en annen religion eventuelt bare forlater islam?

Nei.

Er det BARE kultur det da? Sharia har ingenting å si....?

Hadde æresdrap vært en issue om islam ikke var blandet inn?

Æresdrap har ingenting med islam med å gjøre. Google it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...