Arodem Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 EAs nyeste fotballspill bykser over fjorårets salgstall og setter imponerende rekorder. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Vedder på at hele økningen skylles kinect-implementering! Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Vedder på at hele økningen skylles kinect-implementering! Personlig vil jeg tro at det har mer med at mer eller mindre "alle" nå har en konsoll som kjører FIFA (ja, i enda større grad enn i fjor). Spillet kommer jo ut på Playstation 2, av alle ting! Dog tror jeg ikke det går så altfor mange tusen av akkurat denne utgaven i Norge og andre rike land. Endret 4. oktober 2012 av Disk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Utrolig at spillet selger så bra når det er nesten en identisk kopi av Fifa12. Selskapet har kunnet oppdatert Fifa12 med spillerne for 2013 og til nød tatt noe betalt for det... 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Sykt å betale fullpris for det ja. Men er man glad i foppall så er man glad i foppall! (ikke spesielt glad i foppall) Lenke til kommentar
Fonis Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 hey jeg har en youtube kanal som er basert på fifa ta en tur innom om du er interessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå