LVS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei Har to forsterkarar ein onkyo tx-nr515 og ein fence audio stage mk2. Så då lurer eg på korleis eg skal koble dette. Kva kabel treng eg mellom dei? Begge har ein plass det står "pre out". Så trur kanskje det er den? Har eit 4.1 system som eg skal koble det på? Der eg har ein 18tommar fence sub som eg tenkte å koble til fence forsterkaren og resten på onkyoen? Høres det bra ut? Takker for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Onkyo tx-nr515 er en receiver. Den har en utgang som heter "Pre out Subwoofer". Denne kan du koble til Fence forsterkeren, med en vanlig audio kabel. Forutsatt at den sub'en er passiv, dvs ikke har egen forsterker. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er det denne du har? Hva heter forsterkeren du tenkte å bruke? Lenke til kommentar
LVS Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Jepp det er den suben, den passive, så eg har da tenkt å bruke den fence forsterken til suben og så trenger eg ein kabel til å koble fence og onkyo forsterkeren i lag. Lenke til kommentar
LVS Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Lurer nå på om det kan bli bedre resultat viss eg kjøper ein egen subforsterker til min passive sub? Eller er det greit nok med den eg har, den eg har er jo i klasse A/B og ein Klasse D er vel bedre for suber? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå