Raggi Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei, eg bare lurer på hvor kjent rockegruppa fra sommarøyo Stord er! Er det noen her som har hørt om dei? I tillfelle, hvor har du hørt om dei/hørt musikken? Hva synnes du om musikken? Sjølv synnes eg musikken er kjempebra og det er jo ekstra kjekt å ha ei så bra gruppe på heimstaden! Har hørt at dei skal spela på "Arena" om to veke, gjett om eg ska der då! www.bastard.no Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 er det ingen som kjenner til BASTARD? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg tror jeg har hørt om Stord. Ligger ikke det i Finmark et sted? Eller var det litt sør for Bouvetøya? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 vestlandet en plass ? ****** norsk geografi er ikkje lett Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 finnmark for ******? det er en øy mellom Bergen og Haugesund! samme øya som bb-thor er fra, me har jo trekantsamband å alt! skal du fra bergen til haugesund så må(er vertfall raskest) du gjennom stord :wink: [on topic] ingen som har hørt om bastard? [on topic] Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 viste eg hadde rett Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sord e issje nåkke å besøke! Ka skal eg sette pris på der da? Møkkaveien fra Sandvikvåg til Sjærsholmane eller Leirvik? Kommunen e jo bare en kjedelig gjennomfartskommune. Det er jo bare sykehjemmet og Aker der! Snart dør jo Leirvik ut likevell ........ Hardingene vil issje handle der mere siden de flyttet fergesambandet! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 "For du får jo alle te å snu/seg ette deg når du går tur/og du e aldri sur..." Bastard e konge!! Vi Osinger har hørt om de ihvertfall... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 *sigh...* Bønder hele gjengen. Reise til Haugesund???? Tor ikke det er så aktuelt nei.... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Og en ting til: Vestlendinger bør generelt være SÆRS varsomme med å skryte av veier, tuneller og broer. Det har DØDD flere mennesker på E18 i Vestfold enn det har kjørt gjennom enkelte av Opseth&Co sine veiprosjekter i Utkantnoreg. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Eg har høyrt om Bastard ja. Var den fyrste som høyrde dei her i mitt distrikt, då eg fekk inn Radio Stord/limelight i gamle dagar. Kunne stolt gå og nynna på "Bein - Harald" og "Politikk" medan eg var liten sneip på 12-13 år. Syns idag at dei er ein gjeng med gode tullingar! Dårlig vokalist, og tekstar som suge golfballar gjennom hageslangar, møkje på grunn av at alt på død og liv ska rima. "Bein - Harald", "Politikk" og "Ute på tur" må dog høyrast med jevne mellomrom. Då blir mannen nostalgisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå