cbcb Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har XP og windowsmappen min er litt i det største laget , jeg har en fil som heter MEMORY.DMP og den filen er på 1 gb . kan jeg slette den filen ? Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 memory dumpen bør ikke være så stor-- trenger ikke å være så stor høyreklikk "min datamaskin" -> egenskaper -> avansert -> ytelsesalternativer -> virtuell minne -> du trener ikke mere enn 250 mb der.. oprinnelig størelse = 150 maximal størelse = 200-250 Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 og det vil ikke hjelpe å slette den. den kjem opp igjen neste gang du starter på nytt. (og det gjør man ganske ofte med windows) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Tror tox2ik roter litt, den filen han tenker på heter pagefile.sys memory.dmp er en dump som lages når Windows crasher. Du kan bare fjerne den. Les også denne: http://support.microsoft.com/?kbid=228524 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå