Niklasp Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Helt ny design laget for å fungere med berøring, ikke museklikk. Slik blir Firefox i Windows 8 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Så lenge jeg som ikke har planer om å skaffe Win8 får en oppdatering i Firefox som gjør at jeg MÅ begynne med en touchtilpasset nettleser er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 En pc skal ikke være touch på synes nå jeg, da kjøper man heller nettbrett. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Valkyria: Jeg tror du mangler en ikke i innlegget ditt. Jeg synes ikke det gjør noe om Firefox tilpasset grensesnittet for bruk med 3 ulike styreredskaper, i stedet for dagens 2. I dag kan vi jo styre Firefox med kun mus, kun tastatur eller en kombinasjon. At berøring kommer inn som en tredje mulighet synes jeg bare er bra. De vil neppe fjerne styremuligheter fra tastaturet og musa uansett. Endret 4. oktober 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Minner en god del om android-utgaven - som forsåvidt er logisk. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Chrome for Metro er vel strength tatt ikke en touch-leser, de har jo stort sett bare laget litt mer avstand mellomg tingene. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 En pc skal ikke være touch på synes nå jeg, da kjøper man heller nettbrett. Kanskje derfor den er laget for nettbrett da? -.- Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvem vil ærlig talt foretrekke å trykke på skjermen framfor å bruke mus... ? Gimmick hele greia. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvem vil ærlig talt foretrekke å trykke på skjermen framfor å bruke mus... ? Gimmick hele greia. De fleste, tydligvis ikke deg da... Lenke til kommentar
Defo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 De fleste, tydligvis ikke deg da... Gøy i 5 minutter, så returnerer du til musa og glemmer hele greia. Jeg kunne iallefall personlig aldri tenkt meg i strekke ut armen og trykke på skjermen, når det tar et kvart sekund å gjøre det samme med musen - uten å flytte hånden... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Gøy i 5 minutter, så returnerer du til musa og glemmer hele greia. Jeg kunne iallefall personlig aldri tenkt meg i strekke ut armen og trykke på skjermen, når det tar et kvart sekund å gjøre det samme med musen - uten å flytte hånden... Men hvem har sagt at den skal brukes med desktop/vanlig laptop? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvem vil ærlig talt foretrekke å trykke på skjermen framfor å bruke mus... ? Gimmick hele greia. "Hvem vil ærlig talt foretrekke å bruke mus framfor å bruke tastatur... ? Gimmick hele greia." - Et mulig 1982-sitat fra deg? Hvem tror skjemberøring vil erstatte tastatur og mus? Det blir et supplement, akkurat som musa ble for tastaturet på begynnelsen av 80-tallet. Noen ganger er det ene mest praktisk, andre ganger det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå