Gå til innhold

Kamptråd - Newcastle vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evra er så skitten. Makan, nesten Suareznivå på fyren.

 

"Butthurt"? Det eneste skitne på banen i dag var spillet til Newcastle. Tiote oppførte seg som en dritt og skulle vært utvist, Cabaye var på Carrick med etterslengere flere ganger, Perch hadde en dritstygg på Van Persie, han Bigigigi-negeren hadde en stygg og hvem var han som stemple De Gea? Nei, Newcastle er et primitivt møkkalag ala Stoke, fryder meg over at de ble utklasset nok en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Yes, indeed. Du har jo hyllet lignende før, så hvorfor ikke nå?

 

Hmm, igjen bommer du grovt. 1) Jeg "hyller" aldri noe som helst. Vennligst spar meg slike klisjefylte fotballuttrykk skapt av TV2. 2) I den grad jeg har "hyllet" noe som helst, så er det i hvertfall ikke stygge taklinger. Finn gjerne et eksempel hvor jeg gjør det. Ikke det nei? Tenkte meg det. Tølper.

 

Og, hvor mange lignende "dra i skjorta"-sitausjoner er det ila. en kamp? Det er faktisk ganske mange. Og det at du henger deg opp i en liten fillesak som det der sier veldig mye om sinnstilstanden din i kveld. Forståelig nok når laget ditt taper, men mtp. stygt spill og ufinheter har laget ditt utrolig mange flere svinn på skogen enn storebror fra Manchester.

 

Adios

Lenke til kommentar

Ja, saklig å lete igjennom alle utsagn en person har skrevet på et forum. Greit at noen tapere har tid til slikt, ikke jeg. Jeg skal onanere til jeg blør.

 

Ble forresten 4-4 i gule kort. Og begge lag kunne nok fått noen ekstra.

 

Noen tapere evner også å begrunne og bevise sine påstander. Men det er nok for mye forlangt. God runk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...