Gå til innhold

Kamptråd - Newcastle vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Newcastle har vært latterlig dårlig hele sesongen, og dette kommer til å bli årets første slakt. 0-4.

Eventuelt fortsetter Man United i samme spor som sist, og du får enda en dato å tilføye i signaturen din.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Det tror jeg dessverre ikke. Colo og Krul er ute, og Saylor er muligens ute. Midtbanen har vært forferdelig i år, og henger ikke sammen i det heletatt. Nei, dette blir nok ikke helt det store. Newcastle har slitt veldig i år, og kommer nok til å fortsette å slite her.

Kagawa, Rooney og RvP vs Simpson, Williamson og Perch. Uuuugh!

Lenke til kommentar

Rooney tilbake får meg til å være jævlig positiv. Scholes må selvfølgelig starte mot Magpies, he fuckin' loves scoring at St. James'. Legend.

Oh shit. That's right. Sports Direct Arena, bitch.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Harper; Santon, Williamson, Perch, Ferguson; Ben Arfa, Cabaye, Tiote, Gutierrez ©; Ba, Cisse.

RvP og Rooney vs Williamson og Perch. Eeeeew!

De Gea, Rafael, Rio, Evans, Evra, Carrick, Cleverley, Kagawa, Welbeck, RVP, Rooney.

Lenke til kommentar

Latterlig at vi ikke kjører Valencia på kant å Anderson på midten istede for Welbeck på kant................. jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz jeg skal spise i meg ordene om jeg tar feil.... håper oxo Rooney har mer lyst å spille fotball fremover enn det han har prestert i det siste... bortsett fra skaden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...