Thuesen207 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Det filen gjør er å stjele arma 2 cd key.når filen launcher stjeler den keyen og sender den på mail til skaperen, om noen kan omprogramere dette til å sende til min mail hadde det vært hyggelig. tar sikkert ikke mere en 20-30min for de som har peiling på emnet. Endret 4. oktober 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Du vil få noen til å omprogramere en eksisterende hack?? Hvorfor? Endret 4. oktober 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du vil ha hjelp til å stjele andres ARMA2 CD keys? Hvorfor der det ikke en downvote knapp på dette forumet? 3 Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) *snip* Innlegget ditt er herved rapportert. Endret 4. oktober 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Det filen gjør er å stjele arma 2 cd key.når filen launcher stjeler den keyen og sender den på mail til skaperen, om noen kan omprogramere dette til å sende til min mail hadde det vært hyggelig. tar sikkert ikke mere en 20-30min for de som har peiling på emnet. Gjør det sjæl. Case closed PS. Dette er vel også i strid med retningslinjene på formumet? Endret 4. oktober 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Moderatormelding Selvom det har seg slik at vi tillater diskusjon og hjelp til bruk av ulovlige filer (da ytringsfrihet står i fokus og det i utgangspunktet ikke er ulovlig å diskutere noe som er ulovlig), ser jeg meg likevel nødt til å stenge denne tråden.Begrunnelse: Direkte linking til ulovlig materiale er i strid med retningslinjene, og det samme gjelder å laste opp filer til forumet (gjelder også PM) som er av ulovlig karakter. Jeg ser det vanskelig å få til en overføring av en slik fil uten å bryte retningslinjene, og velger derfor å stenge denne tråden. Reaksjoner tas på PM.Mvh. r2d290-Moderator Endret 4. oktober 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg