Penetrator Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 God aften godtfolk! Har Delta gjennom NGT. Skal sette opp et lite nettverk. Kjøpte en Mini HUB fra Clasohlson.(4+1 ports 10m) Problemet er bare at når ledningene er koblet til, så er d ingen reaksjon fra Huben. Ingen lys osv. Mao ingen tilkobling. Alt funker så lenge ikke den ***** Huben er involvert. Har 2 vanlige nettverks kabler og en krysset. Uansett hvilke 2 av disse 3 jeg bruker går d ikke. (man kan bruke en krysset mellom Hub og ruter?) Kundeservice hos NGT er mildt sagt lite imøtekommende. At de bryter linjen etter 20min venting med han elendige radioverten fra Bergen er ikke uvanlig. Skjedde 2 ganger på rad! 3. gang: "Dette får du finne ut av selv, på en måte". Regner med at "løsningen" kommer fra gutta, men hvis vedkommende som hjelper meg er en jente, skal jeg takke med oralsex av kvalitet! (forutsetter at du møter min standard og kommer rett fra dusjen) På forhånd takk! Mvh, Penetrator Lenke til kommentar
1337_h4x0r Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Kan noen slette dette innlegget? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Når du bruker HUB og router ska ldu bare bruke vanlige kabler ikke krysset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå