TheElderScrollsGamer Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei! Kjøpte nettop et skateboard men prøvde det ikke før jeg kjøpte det. Men problemet er at isteden for at skateboardet står på 4 hjul står det på 2. Noen råd hvordan jeg kan fikse dette? Tenkte å gå tilbake til butikken. Kostet 750 på 50-50 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Høres ut som om truckerne er skeive. Du kan prøve å kikke på om det er noe som ser rart ut, skru de fra hverandre og sette de sammen igjen f. eks. Om du ikke veit hvordan eller ikke har det nødvendige verktøyet får du sikkert hjelp med dette hos 50-50. 1 Lenke til kommentar
TheElderScrollsGamer Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Høres ut som om truckerne er skeive. Du kan prøve å kikke på om det er noe som ser rart ut, skru de fra hverandre og sette de sammen igjen f. eks. Om du ikke veit hvordan eller ikke har det nødvendige verktøyet får du sikkert hjelp med dette hos 50-50. Tror det fikser seg. Var litt tidlig ut med og skrive. Jeg brukte det litt og prøvde på noen Ollier så sjekka jeg. ble bedre da ikke helt fikset Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gummien i truckerne pleier å gå seg til etterhvert, så blir bedre med bruk Da setter jeg tråden til løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå