Doffeo Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hvis en mørk med et muslimsk navn kan bli president, hvorfor skulle ikke jeg klare Harvard? what... Barack Hussein Obama.. ja... og? 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skjønte det. Det var bare en dårlig og rar sammenligning. 2 Lenke til kommentar
Jente96 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Skjønte det. Det var bare en dårlig og rar sammenligning. Sant det. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hei! Jeg er en jente(16) som er skikkelig keen på å studere medisin på Harvard University! Jeg vet at hvis jeg skal søke, så må jeg ta 3 tester - språktest, matte, naturfag osv som ligger på High school nivå. J Jeg tror ikke kommer til å klare den testen, fordi Norge ligger akademisk lavt iforhold til utlandet. Så jeg tenkte å studere på en EF privat videregående skole som ligger i New York. Elevene som studerer der, kommer med de beste eksamen resultatet og over 90% kommer inn på første valget av universitet! Da tenkte jeg at jeg har mye bedre sjans på å komme inn på Harvard! Men problemet er at det er DYRT å gå på EF privat videregående skole! Hvordan i helvete skal jeg få råd til å gå der??! - Beklager for skriverfeilene, hadde dårlig tid! Såå. Åssen gikk det med drømmen din da?? 5 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hun er vel professor innenfor fire-fem emner ved Harvard nå Diskusjonsforumet er nok det siste hun går inn på nå. Altfor høy status for det. 4 Lenke til kommentar
Gjest bruker-353121 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kom du inn på Harvard eller? :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå