allyse Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Noen som har lyst til å møtes i Oslo. Stikke på kino elns? F.eks ta en tur på Bad Boys 2 Premieren? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hadde du sagt fra i går, så kunne jeg ha blitt me premiere lns. kjøpt billi bilett hos norwigian. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 kjeder du deg nå allyse? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 kjeder du deg nå allyse? Gutten bor jo tross alt i Heggedal. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 kjeder du deg nå allyse? Gutten bor jo tross alt i Heggedal. Ja! Det er ikke lett å leve i gokk. Er så mange fortisser jeg blir gal! Jeg må bare få kommet meg litt ut Neida. Går greit, men tenkte bare det kunne vert hyggelig å møtes Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Damit. Jeg vil også møte noen av dere Skal på norgespremiæren på BB2 på stokmarknes... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kunne vært kult, men jeg befinner meg på andre siden av fjellet så :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå