stiansa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg tenker på spill som Grim Fandango og Monkey Island-serien. Er det gitt ut lignende spill de siste par-tre årene? Av det jeg har forstått om WoW, så kunne det kanskje ha vært en kandidat for meg, hadde det ikke vært for online-aspektet. Jeg vil kose meg alene, ikke samarbeide eller sloss med andre ekte mennesker når jeg spiller. Hva med Diablo? Er det online-basert? Jeg spiller for tiden Star Craft 2, men spiller kun mot A.I. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tror du blander sammen eventyr med rpg. Begge de du nevner er jo pek og klikk spill, og er noe helt annet enn (mmo)rpg's som wow osv. Diablo er et hack og slash spill som har en ikke-eksisterende historie, så det er ikke mye å nyte alene. Det har kommet en helt ny monkey island serie som heter Tales of Monkey Island, og består av 5 episoder. Monkey Island 1 og 2 er også gitt ut med forbedret grafikk. Ellers kan du sjekke ut Grey Matter om du liker pek og klikk sjangeren. Innen RPG, prøv The Elder Scrolls - Skyrim. Definitivt verdt å få med seg! 1 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Sjekk ut The Witcher 2, definitivt et av de bedre spillene som har kommet ut de siste årene Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 The walking dead-serien. Kan kun kjøpes på steam. Men kommer i butikkene til jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 "Back to the future"-spillene er veldig pene og artige pek-og-klikk spill. Har hatt mye glede av de. "Secret Files"-trilogien er også bra, "Jack Keane" middels men underholdende. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Witcher 1 kan også trygt anbefales. Samt Oblivion, Skyrim, Fallout 3 og Fallout New Vegas.alle med mods selvsagt. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 The walking dead-serien. Kan kun kjøpes på steam. Men kommer i butikkene til jul. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå