Gotchya Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Skal klippe meg slik sidecut på begge sidene av håret og bak men skal ikke være HELT Skinna så hvordan skal jeg forklare det til frisøren? hva kalles slik haircut skal ha hår foran liksom så jeg kan ta det til sida Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Du sier bare at du vil ha kort på sidene og hår på toppen, tydelig skille mellom kort og langt. 3-5 mm pleier å være greit. Litt kort, men etter en uke så vil du få en matt og fin look på sidecutten. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Firsører setter ofte pris på hvis du har med bilder så du kan illustrere bedre hvordan du vil ha det. Hvis ikke så kalles sveisen ofte party svenske, men jeg tror også det blir kalt topplokk eller lignende. Er ikke helt sikker. Hvis du har bilde ta med, så forklarer du hvis det er noe du vil ha forandret! Endret 3. oktober 2012 av Boil In Bag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå