eXo1 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Har lyst å kunne installere Spotify på eksternt SDkort siden dette er mye større enn andre lagringsplasser, og lurer på om dette er mulig? Har Spotify premium, og vil lagre de lokale spillelistene på eksternt SDkort. Har en Samsung Galaxy S2, som er rootet og kjører CyanogenMod9. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Dette er litt herk, jeg måtte laste ned en gammel versjon av spotifyappen og legge inn noen innstillinger der for minnekort, for å så oppgradere til den nye versjonen, da beholdt den innstillingene selvom den nye versjonen ikke lar deg endre det. Utrolig teit at det ikke er mulig på den nye uten å gå igjennom alt det knotet, hele gjennomgangen samt link til gamle verjonen står på google et sted, husker ikke helt siden desverre =/ Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Bra å høre at det er mulig! Klarer du å forklare litt mer detaljert, eller peke meg litt mer i riktig retning? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fant svaret(på dansk) på google etter et kjapt søk 1. sørg for alle gamle data (sange osv.) er blevet helt slettes fra telefonen og eksternt SD-kort 2.and derefter afinstallere den nye applikation 3. hente den "gamle" programmet: https://www.dropbox.com/s/6z3gsfu49wdxxa1/41200180.apk 4. installere programmet (sørg for at du har "install fra Unknow kilder" aktiveret på din enhed) 5a starter programmet, og derefter logge af, hvis du bliver logget på automatisk. 5b fra login skærmen, skal du klikke på dit telefoner menu-knappen, skal du trykke på "reset Spotify" og tryk ok. 6a stadig på login-skærmen, skal du trykke på menu-knappen igen og vælg "vælg SD Location" 6b på dette punkt vil foreslå "/ mnt / sdcard" - dette er ikke din eksterne SD-kort. Det er telefonens interne hukommelseskort. Du skal ændre det til "/ mnt / extSdCard" BEMÆRK: Dette er fra mine Galaxy S3, og kan variere fra telefon til telefon 7, når dette er blevet ændret, teste det - bemærk både telefonens hukommelse status og den eksterne SD-kortets, og se, hvilke decreses efter at spare et par sange 8 Hvis det nu er at spare på det eksterne SD-kort, kan du besøge Google Play og opgradere til den nye version af Spotify (uden at afinstallere Den gamle version eller ændrer nogen indstillinger) Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser bra ut! Skal se om jeg får det til Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Fikk alt til og endret pathen, men når jeg laster ned lister er det fortsatt det interne minnekortet som fylles. Noen ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå