erisovik Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Her forleden ble min Galaxy S3 ødelagt, også må jeg kjøpe meg ny? Noen som har forslag til en ny mobil jeg kan kjøpe? Har sett noen filmer på YouTube av Xperia T, Optimus G, Lumia 920 og Xperia V Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Huff dårlig timing. Snart kommer nye Nexus. Lenke til kommentar
erisovik Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Huff dårlig timing. Snart kommer nye Nexus. Hva er navnet på den?? Lenke til kommentar
erisovik Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Trenger nok en ny mobil snart, kan vel maks vente i 1 mnd Så håper dere gir meg noen tips på hvilken mobil som jeg bør erstatte Galaxy S3 med Endret 3. oktober 2012 av erisovik Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 HTC One X+ kommer i løpet av måneden. Burde være verdt å ta en kikk på. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei igjen. Etterfølgeren til Nexus (Samsung Galaxy Nexus) lanseres mest sannsynlig 5. november. Det er 5 års dagen til Android. Lenke til kommentar
Aothea Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har sett litt på Xperia T og Lumia 920 (Liker spesielt kamera, med en bildestabilisator) Men usikkerheten ved Lumia 920 er at jeg aldri har hatt en mobil med Windows Phone-system Noen som vet om det er bra eller? Bør jeg velge en mobil som kjører Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå