inli Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei dere! Håper det er noen kyndige her som kan hjelpe meg.. Jeg er nemlig ganske grønn på fototeknikk.. Jeg har et Canon Ixus 110IS, som jeg til nå har vært veldig fornøyd med. Jeg bruker ofte barn/dyr-funksjonen, fordi man da kan knipse raske bilder, og det blir nesten alltid flott resultat. Uten at jeg har endra på noen innstillinger, har bildene nå begynt å bli helt hvite. Samme om jeg bruker blitz eller ei.. Kan jeg ha kommet borti noen knapper? Kan liksom ikke se noe annerledes i displayet, men muligheten er tilstede for at feks femåringen kan ha "fiksa" på noe... :s Anyone? På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Mulig den står i manuell med lang lukkertid? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Om de er helt hvite i ordenes rette forstand er jeg ikke sikker på hva det kan være, men om de bare er overeksponerte kan det hende du har satt eksponeringen til +2. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvis du setter kameraet i full auto, blir fortsatt bildene hvite ? Hvite bilder indikerer at du overeksponerer bildene, bildesensoren som "leser" bildet for for mye lys og alt blir hvit. Kan hende det enkleste er og resette kameraet til fabrikkinnstillingene "les manualen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå