steffenbk1 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 hei jeg har vært på pc-en i noen uker siden den er helt ny og nå plutselig vil den ikke skru seg på, men det lille grønne lyset er på i motherborde. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Har du tuklet inne i pc-en? Det kan være en statisk overspenning (tror jeg det heter) dra ut strømkontakten, vent til lyse på hovedkortet slukker, eventuelt trykk en gang på knappen for å lade ut. Sett strømmen inn igjen og prøv på nytt Eventuelt sjekk om du har dradd ut pin's fra på-knappen som går i hovedkortet. Men holder en knapp på det første! Endret 3. oktober 2012 av iNzzain 1 Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Prøv å resette bios og cmos. Er verdt et forsøk. 1 Lenke til kommentar
steffenbk1 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) takk for svar men jeg var på infected-lan i helgen og når jeg etter kom hjem igjen og koblet det opp virket det helt fint, så neste dag ingen ting, men jeg skal prøve forslaget ditt resettet Cmos prøvde alt men det virker fortsatt ikke Endret 3. oktober 2012 av steffenbk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå