SveinFoto Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Nordlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei. Flott bilde. Beint i horisont, klart, skarpt og du for speileffekt i vannet. Nordlys er krevende, på mange områder, ikke bare rent teknisk i forhold til kamera setting, men også timing på intensiteten. Godt jobba! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Synes dette er riktig så bra jeg! Flott komp og bra teknisk kvalitet! Pluss for speilingen av nordlyset i sjøen! Et noe lysere nordlysbilde enn det meste som framvises her inne, noe som jeg faktisk synes er interessant og bra! 5'er! Lenke til kommentar
SveinFoto Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Takker for fine tilbakemeldinger. Var litt spent på dette objektivet i og med at det er så billig i forhold til andre 14mm f/2.8. Men må si at jeg hitestil er positivt overrasket ... :-) Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tommel opp for et litt annerledes nordlysbilde. Den blå himmelen nederst i bildet blir nesten litt uvirkelig, men skaper en interessant kontrast. Lenke til kommentar
Sigb. Auglend Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fantastisk flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg