Eskil87 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei! Ser at jeg har fått muligheten til å få Nextgentel Alpha linjer her nå, er det noen som har prøvd Alpha linjene? Er de stabile? Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har delta linje fra ngt, er drit fornøyd, alpha skal være stabilt så lenge du bor innenfor sentral rekevidden (4-5 km tror jeg?) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Jau det gjør jeg, men det var bare det at jeg så dette på Nextgentels sider: Vi har kalt våre enkleste ADSL abonnement for Alpha 704 og Alpha 1024. ADSL Alpha er kun tilgjengelig i noen utvalgte geografiske områder, og har noe lavere ytelse og pris enn våre øvrige produkter. Den frie bruken og ruter får du med i vår løsning. Dette gjør også Alpha til et særdeles konkurransedyktig alternativ til øvrige aktører i ditt område, og nok et attraktivt produkt for NextGenTel'erne. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jau det gjør jeg, men det var bare det at jeg så dette på Nextgentels sider:Vi har kalt våre enkleste ADSL abonnement for Alpha 704 og Alpha 1024. ADSL Alpha er kun tilgjengelig i noen utvalgte geografiske områder, og har noe lavere ytelse og pris enn våre øvrige produkter. Den frie bruken og ruter får du med i vår løsning. Dette gjør også Alpha til et særdeles konkurransedyktig alternativ til øvrige aktører i ditt område, og nok et attraktivt produkt for NextGenTel'erne. Det er bare videresalg av et telenor produkt. (samme som Bluecom og Tele 2 o.s.v) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er bare videresalg av et telenor produkt. (samme som Bluecom og Tele 2 o.s.v) Stemmer det. Og jeg har ikke noen problemer med min linje fra Telenor. Lenke til kommentar
kvest Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Alpha har 128 kb opp istedenfor 384 som er på NGT Bravo hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå