Joachim_F Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Til tross for heltemodig innsats hos spillerne. Les hele saken Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 skulle vært obligatorisk å gitt ut serveren som åpen kildekode når man legger ned vesentlig funksjonalitet. 3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 skulle vært obligatorisk å gitt ut serveren som åpen kildekode når man legger ned vesentlig funksjonalitet. Jeg tenkte litt det samme. Om en kjøper et produkt skal en jo få bruke det så mye en vil. 1 Lenke til kommentar
oleost Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 skulle vært obligatorisk å gitt ut serveren som åpen kildekode når man legger ned vesentlig funksjonalitet. Mhm, dei burde gi ut server filer. Hadde ikke trengt å vert åpen kildekode heller. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Kan vel nevnes at Paragon planlegger en stream på twitch.tv i morgen og sier ingenting om hva det gjelder. Sikkert bare en siste takk og farvel. Annonseringen om dette er på deres facebook side. Endret 3. oktober 2012 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis jeg hadde kjøpt dette spillet nytt da det kom ut ville æ krevd å få egne server muligheter eller penger tilbake hvis det plutselig ble uspillbart. Har selv masse spill til både PS2 og PS1 og de fungerer like fint den dag i dag. Derfor jeg aldri har klart å like MMO spill. Blir som regel ganske kjedelig og repetitivt ganske fort. Spilte WoW i 1.5 måned før æ la det fra meg for godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå