mekanikern Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Heisann folks! DenFyrenDerBorte her! Som dere ser på tittelen, så står det "Fødselsnummer?" Hva er det? Og hvor kan jeg få det? Skal søke jobb i VG, og trenger derfor et fødselsnummer for frikortet. Yesh, jeg er født i Norge, er 14 år osv osv. Hjelper det om jeg poster fødels datoen min her? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fødselsdatoen din er en del av fødselsnummeret. Sjekk her. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fødselsnummeret ditt er eit unikt 11-siffra nummer som du har fått tildelt. Du finner nummeret på dine offentlige papirer, i passet ditt, på bankkortet og i fødselsattesten din. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Mammaen din har helt sikkert personnummeret ditt en eller annen plass. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Mammaen din har helt sikkert personnummeret ditt en eller annen plass. Fødselsnummeret ditt er eit unikt 11-siffra nummer som du har fått tildelt. Du finner nummeret på dine offentlige papirer, i passet ditt, på bankkortet og i fødselsattesten din. Fødselsdatoen din er en del av fødselsnummeret. Sjekk her. Tusen takk! Alt er ordnet nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå