kvantefysikk Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei! Jeg skal reise til Kambodsja og Vietnam i jula. På vei hjem skal vi være i Kina i litt over et døgn før flyet går videre. Vi tenkte da kanskje å dra inn til byen, sove på et hotell og spise middag der. Må vi ha visum til Kina da? Jeg leste at man må ha personlig oppmøte på ambassaden for å få til dette. Bor i Trondheim, så det er litt stress å reise helt til Oslo for et døgn i kIna... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er sikker på at kinesiske myndigheter ser gjennom fingrene med regelverket hvis det er for mye bryderi for deg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er sikker på at kinesiske myndigheter ser gjennom fingrene med regelverket hvis det er for mye bryderi for deg. Jeg har vært i Kina uten visum, men jeg ankom via buss, da. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Skal fly inn fra Kambodsja, så må nok ha visum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå