Kurt Lekanger Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Sony Xperia Tablet S er en solid oppgradering fra fjorårets modell. Test: Sony Xperia Tablet S Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 har akkurat kjøpt ipad 3. Jeg er fornøyd med den Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Ikke micro usb ladekontakt, dermed utgår dette glatt Endret 3. oktober 2012 av klenoth Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Dere er nå litt morsomme På alle oppakkingene deres så tar dere ut øretelefonene, sier "..og her er de vanlige og helt ubrukelige øretelefonene..", og kaster dem bort. Helt enig med dere angående kvaliteten, men ikke at det er et trekk at det ikke medfølger. Jeg vil være ganske sikker når jeg påstår at om lag 90% av de aktuelle kundene ikke trenger enda et sett øretelefoner. Synd for de siste 10% (om de ikke bruker høreaparat da), men ved å droppe øretelefonene så blir det mindre miljøavfall, og det er jo en populær greie for tiden. 4 Lenke til kommentar
OEH Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lurer på en ting. Selv om ikke den medfølgende film appen kan spille divx etc. kan man laste ned andre programmer som gjør at man kan se disse filmene? 1 Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Denne hadde passet perfekt til studiene mine, håper dere skal ha en konkurannse om denne. :/ Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lurer på en ting. Selv om ikke den medfølgende film appen kan spille divx etc. kan man laste ned andre programmer som gjør at man kan se disse filmene? Det kan man ja. . Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Lurer på en ting. Selv om ikke den medfølgende film appen kan spille divx etc. kan man laste ned andre programmer som gjør at man kan se disse filmene? Null problem. Edit: Litt sein... Endret 3. oktober 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
OEH Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lurer på en ting. Selv om ikke den medfølgende film appen kan spille divx etc. kan man laste ned andre programmer som gjør at man kan se disse filmene?Null problem. Edit: Litt sein... Supert, takk for svar Knut Knudsen & MooYak. Da har jeg virkelig lyst på en 32GB versjon av denne. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Stygg design, ikke micro-USB, lav oppløsning. Takk for forsøket, værsågod neste. Lenke til kommentar
morteh2 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Vil anbefale motorola xoom 2 me. Har nå android 4.0, ir og fjerkontroll app,hdmi og micro usb. Ikke plass til minnekort men kan fint plugge inn minnepinne. Det får man til 2000 spenn. Er også sprutsikkert. Lenke til kommentar
Rover Tor Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Har kost meg med sony xperia tablet i ca to mnd nå, virker stabilt og solid bygget, lite med henging i menyene. Alt er bare fryd. Batteri tid er dårligere enn ipad 2. men et stort pluss er at man kan ha flere bruker profiler. Poden har en egen side med spill og you tube uten at han kan.klusse det till med instilingene. Fin å bruke på kjøkkenet, oppskrifter matprat +++ tåler en god skvett vann. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg