LASL Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kanskje du bør klippe kredittkortet - denne måneden er det nemlig alt for mye å bruke penger på. Oktober blir en dyr måned Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Skuffet over at EOS-M ikke har innebygget blitz. Det alene gjør at det ikke blir kjøp for min del. En speilrefleks med innebygget blitz og pancake blir nesten like kompakt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Oktober blir ikke dyr; det jeg har lyst på, har allerede vært i butikken en måneds tid; eller så kommer det først nærmere jul. Lenke til kommentar
jonash92 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Bildet av Nex 6 er feil, dere har bilde av 5n Eller 5r... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Samt Sigma DP1 Merrill kom i oktober... Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg trodde NEX-6 ikke kom før november/desember? Tor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg trodde NEX-6 ikke kom før november/desember? Tor Vel, her er sitat fra mailen som Sonys representant sendte oss: Her kommer en oversikt over Sony-kameraer som er lansert, og som kommer i butikk den kommende måneden:• NEX-5R • HDR-AS15 Action Cam • SLT-A99 • NEX-VG900E • NEX-6 • DSC-RX1 Lenke til kommentar
Oslkanin Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 I følge sony.no kommer Nex-6 i salg i november. RX1 kommer i november/desember. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg trodde NEX-6 ikke kom før november/desember? Tor Vel, her er sitat fra mailen som Sonys representant sendte oss: Ok, regner med at de burde vite hva de holder på med (og det vil jo oktober vise om de gjør). Tor Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Godt mulig det ja.. landskaps objektiv må handles! Endret 3. oktober 2012 av Jann. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Har heldigvis alt jeg trenger nå, så veldig dyrt blir Oktober ikke for min del. *edit* Glemte at jeg skal handle SW150 filtersystemet til 14-24mm.. Sånn er det å være singel. Bruke penger på morro! Endret 3. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tja, en rimelig PEN E-PM1 m/14-42 II R for under 2K er vel ikke akkurat dyrt, men bare "artig"...... Men går vi et par måneder fram i tid, ja da "kan" nok sparegrisen bli slankere, om ikke helt tom... Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Har det jeg trenger - bortsett fra Samyangs tilt-shift-objektiv som øyensynlig ikke kommer i oktober. Valgte Tamrons 24-70 i stedet for Canons - halve prisen, og med stabilisering? Yes please. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Valgte Tamrons 24-70 i stedet for Canons - halve prisen, og med stabilisering? Yes please. Samme her. Optisk er det kanskje ikke helt på høyden med Canons nye 24-70 2.8, men det er mye bedre enn den gamle versjonen. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Men, det kommer jo mer i denne måneden som akam selv har skrevet tidligere: http://www.akam.no/artikler/slipper-sitt-raskeste-kompaktkamera-til-na/112729 SX50 fant jeg heller ikke i prisguiden, om G15 er der vet jeg ikke. Tor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg trodde NEX-6 ikke kom før november/desember? Tor Vel, her er sitat fra mailen som Sonys representant sendte oss: Her kommer en oversikt over Sony-kameraer som er lansert, og som kommer i butikk den kommende måneden:• NEX-5R • HDR-AS15 Action Cam • SLT-A99 • NEX-VG900E • NEX-6 • DSC-RX1 Og der kom beskjeden om at Sonys pressebyrå tok feil og at disse lanseringene fra Photokina ikke er i butikkene før nov/des likevel. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Og der kom beskjeden om at Sonys pressebyrå tok feil og at disse lanseringene fra Photokina ikke er i butikkene før nov/des likevel. Vel, ikke noe å gjøre med det - verden består. Men man har jo de to jeg nevnte over, det ene er allerede i etpar butikker ser jeg. Har du fått prøve SX50? Tidligere har jeg ikke hatt særlig interesse for superzoomer, men er på jakt etter et ekstra kamera som har alt i en pakke - også lang rekkevidde. Etter det lille jeg har sett fra nettet (mest videosnutter) ser det ikke verst ut når man tar med betrakningen om hva type kamera man snakker om. Tor Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Apropos EOS-M; http://www.mirrorlessrumors.com/canon-eos-m-tests-in-asia/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg