Gå til innhold

Statsministerbolig til 350 millioner


Anbefalte innlegg

Merk nå at jeg på ingen måte mener alt er perfekt i Norge, men det blir bare altfor latterlig å kalle seg "politisk flyktning" fordi man er uenig i norsk skatte- og avgiftspolitikk. Det du driver med, er surmaget syt, i motsetning til de som kommer fra regimer der man faktisk har grunn til å frykte for sitt liv om man kritiserer styret.

http://no.wikipedia.org/wiki/Arnold_Jukler%C3%B8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merk nå at jeg på ingen måte mener alt er perfekt i Norge, men det blir bare altfor latterlig å kalle seg "politisk flyktning" fordi man er uenig i norsk skatte- og avgiftspolitikk. Det du driver med, er surmaget syt, i motsetning til de som kommer fra regimer der man faktisk har grunn til å frykte for sitt liv om man kritiserer styret.

http://no.wikipedia.org/wiki/Arnold_Jukler%C3%B8d

Med mindre du påstår å være Juklerød - hvilken relevans har dette?

Lenke til kommentar

Kjære vene, for ei sutring!

 

Hørt om at mye vil ha mer?

 

Aner jeg litt sjalusi? Jantelov? Skaff dere en jobb, arbeid dere opp sjøl da vel, ikke surk over det dere ikke klarte å oppnå sjøl ved å legge skylda på andre.

"Nei, jeg klarte ikke å gjøre det like bra her i livet, så da får alle andre jekke seg ned litt."

 

Eneste sytinga jeg har sett her inne er vel fra deg. Vi andre bare påpeker at det er ganske overdreven luksus på en person som ber andre vise moderasjon. Så kommer du med en sutretirade uten like.

 

Beklager men jeg synes ikke akkurat det er å oppnå så veldig mye å ta skattepenger fra folket å bruke på seg selv, i ekte diktatorstil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, statsministeren har en fin bolig, ja han har en skuddsikker bil, ja han har et privat fly.

 

 

So what? Når jensemann blir benket så er det noen andre som tar over :)

 

Mener du at landets 'høvding' skal kjøre rundt i en liten fiat punto, ta gjester med seg til tøyen mens han flyr på bakerste rad i Norwegian?

Han ville nok blitt mere populær om han tilnærmet seg folket.

 

kong-olav.jpg

 

Verden er desverre ikkje sånn lenger

Lenke til kommentar

Så går kongevervet i arv da, mens statsministeren blir valgt gjennom et parlamentarisk demokrati med gjenvalg hvert 4. år. En liten forskjell nei?

Mener du at dette endrer eierforholdet? Eller ser du at både Kongen og Statsminister begge "låner" boligen sin av "deg" (du er liksom Staten hevdes det, så da følger det vel at de er dine bygg)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så går kongevervet i arv da, mens statsministeren blir valgt gjennom et parlamentarisk demokrati med gjenvalg hvert 4. år. En liten forskjell nei?

 

Kongen bruks også som nasjonsoverhode, mens statsministeren er bare nok en minister med symbolsk stilling. For å være helt ærlig liker jeg ikke at statsministeren stadig går steg for steg nærmere å forsøke å bli et nasjonsoverhode, når vi får nok en ny slimål hvert 4-8ende år.

Lenke til kommentar
Herskerne er desverre ikkje sånn lenger

 

*Folkevalgte

De "folkevalgte" herskerne som ikke lenger tør å gå ut på gata ubevepnet, selv om de har forbudt folket å gå bevepnet på gata?

978x.jpg

560284432.jpg

 

Klart de er for late til selv å bære sine våpen, men hvorfor skulle de, de kan jo bare betale en bærer med dine penger. Mulighetene er ubegrensede .... ;)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...