snabben112 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 hei, jeg fant ikke en tråd om stasjonær pc, så jeg poster dette bare her.. når jeg er inne å spiller på datamaskinen, klikker heler pc-en. klarer ikke og bevege musa engang. så jeg er nøyt til å slå av og på dataen for og kunne spille videre. har det noe med spille å si? jeg har avinstallert spiller å installert det igjen. men det skjer enda... jeg er redd det er noe med pcen å gjøre. er det noen som vet hva det kan være? har også prøvd å slette og avinstallere programmer som ikke brukes. takk på forhånd. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er PCen. Prøv å oppgrader driverene til skjermkortet, kanskje det er hva som får PCEN tl å henge seg. Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 hvordan oppgraderer jeg driveren til skjermkortet? Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 finner ut hvordan skjermkort du har, besøker produsentens hjemmeside, laster ned nyeste driverprogramvare til ditt kort og installerer. Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 men, kan det hjelpe å eventuelt stille ned på effektene på spille? altså kvaliteten?. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Se om du finner ditt spill i listen på siden under og kjør test. www.systemrequirementslab.com/ NOTER: Siden er på ingen måter noen fasit, men kan være et godt pekepinn. Neste du kan gjøre er følgende: Med dette kan vi linke deg videre til riktige drivere og annen informasjon. Last ned Piriform Speccy Installer Piriform Speccy Start Speccy og vent til programmet er lastet inn Trykk på File og velg; Publish Snapshot Velg Yes Klikk på; Copy to Clipboard Lim inn linken i denne tråden. Programmet Speccy lister opp hva slags komponenter du har i din PC og eventuelt hva slags PC modell du har. Med denne informasjonen kan vi som sagt gi deg link slik at du får lastet ned riktige drivere. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 hei, jeg fant ikke en tråd om stasjonær pc, så jeg poster dette bare her.. når jeg er inne å spiller på datamaskinen, klikker heler pc-en. klarer ikke og bevege musa engang. så jeg er nøyt til å slå av og på dataen for og kunne spille videre. har det noe med spille å si? jeg har avinstallert spiller å installert det igjen. men det skjer enda... jeg er redd det er noe med pcen å gjøre. er det noen som vet hva det kan være? har også prøvd å slette og avinstallere programmer som ikke brukes. takk på forhånd. Hei Symptomet du beskriver skyldes i de aller fleste tilfellene defekt hardware. Hvis den er noen år gammel, sjekk om kondensatorene på hovedkortet "buler" på toppen. En veldig vanlig feil og du får "frys" av PC'n. Kan også være annen hardware, f.eks strømforsyningen din. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå