IntelAmdAti Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg ser etter høytalere til en ny TV jeg skal kjøpe, en 46 tommer Philips 46PFL8007 . På ene stuen har jeg prosjektor med et stereoanlegg til titusener, disse høytalerene jeg nå skal kjøpe skal være på soverommet og vil brukes med TV, PS3 og PC. Jeg bor i leilighet med nabo i etasjene nedenfor og ovenfor så jeg trenger ikke store høytallere med størst mulig basselementer. Så da trengs det ikke de største og dyreste sakene Scandyne høytalere XTZ MH-800 DSP Dersom disse høytalerene er omtrent like bra velger jeg utifra design og da blir det Scandyne. Men jeg lurer på om ikke Scandyne-høytalerene trenger en sub for å komme til sin rett, mens XTZ klarer seg godt uten en sub? Pristak er 4000kr, setter pris på innspil og kommentarer som hjelper meg å velge det jeg blir mest fornøyd med Endret 2. oktober 2012 av Pycnopodia Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Om stuen ikke er for stor så kan også B&W MM1 være et alternativ. Jeg bruker disse på kontoret til musikk og til spill. De leverer overraskende mye trykk, og lydkvaliteten er på stell. Scandyna-høyttalerne spiller helt greit, men jeg ville valgt MM1 fremfor Scandyna. XTZ-høyttalerne har jeg ikke hørt og kan derfor ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå